Kenneth Bergqvist !!
71137 · Nästa » Till forumet
Sv: Kenneth Bergqvist !!
Jag tycker iaf att Kennet Bergqvist utan tvekan ska vara kvar i Brynäs till nästa säsong.Han är den spelaren som kan göra det lilla extra som många i Sverige saknar.
Sv: Kenneth Bergqvist !!
Intressant att du tar upp frågan. Han har varit lite bortglömd i allt snack på sistone. Jag tror han stannar om han får. Han hoppas säkert på mer istid under Nokelainens ledning.