Kolla länken med aktuella räntor. Dessa är emellertid inte omöjliga att förhandla ner. Jag fick en bra deal med Föreningssparbanken/Spintab. Min deal ligger under Sbab:s räntor.
Personligen har jag hela huset på rörlig ränta men man måste vara noga med hur man har det med sina marginaler ifall räntan sticker upp några %.
Kingbif: Skaffa jobb på bank. 1,75% ränta upp till 1 miljon : )
Om inte det är tilltalande så har SBAB slopat sitt topplån nu och kan vara en bra deal. Man kan låna upp till 95% som bottenlån, för närvarande 2,25% rörlig ränta tror jag...
Se nu inte detta som en rådgivning! Råd kan du få på www.compoloan.se
Eftersom sidan i grunden hete hockeysnack vill jag återknyta till denna trevliga vinterunderhållning.
I början av 80-talet fick den stora klubbsponsorn till ett av dagens elitserielag för sig att deras färger borde dominera klubbbtröjan. De symaskiner man sålde marknadsfördes med rosa och vinrött. Klubben tog då sina bortaställ och gjorde i dessa färger.
Jag vill se en nuvarande klubbdirektör i klädd denna tröja. Klubben i fråga har två SM-guld
Här sitter man framför teven och följer upplösningen när Mets ser ut att knyta ihop säcken mot Phillies. Så paus mellan åttonde och nionde inningen och ESPN kör tio snabba klipp med dagens hetaste sportklipp. Baseballspel, basketdunkar, ett Arsenalmål (idag?), en tävling i paddhoppning - och då! Jonathan Hedström gör en helikopterfint och sätter en puck i ett danskt hockeymål. Så.... vackert. Hedström.
Dom här klassiska linjerna ligger mej varmt om hjärtat.
www.physics.utah.edu/~taunok/Pics/Cars/Concours-Car-Show-SLC-Oct-2002/pages/Concours-Car-Show-2002-008-Corvette-57.htm