Salle: Hela Vemdalen får plats i den kärran :-) Får väl se om dom får ner planet på [url=www.vemdaleninfo.se/hedlanda]Hedlanda[/url] utan att plöja ut i skogen ett par kilometrar
El Maco: I Modoboken klagar alla över vad mycket de jobbar stackarna. Vänjer man sig vid 60-timmarsveckor så är det inte så farligt. Den här veckan verkar dock närma sig 100-strecket. Kul! Jag hinner knappt hockeysnacka alls numer, det var bättre förr.
Poffa: Din bild var bra mycket snyggare än min. Har du testat whiskyn också, hur lyder i så fall ditt omdöme? Damn, skulle haft en liten Laphroaig att smutta på känner jag. Tror att delar av studiemedlet behöver användas till njutningsmedel istället för tråkig och trist kurslitteratur. :)
Jag vill se en bild på Fokin vid sängkanten, hållandes Källarsons hand.
Många kroppkakor blir det. Jag vill nu se en bild på en whiskytunna från ett svenskt whiskydistilleri. Det skall tydligt synas vilket distilleri det är ifrån.
65selander: Han måste åka dit annars e det något rejält fel. Det är ju liksom han som styrt hela MIF och säkerligen fortfarande gör. Bäst för MIF vore att skippa Percy även om det skulle svida ekonomiskt ett tag
Tärningarna är dina, Poffa!