Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 960638

Sv: MP3-bibliotek.
Poffa: Nullsoft (tillverkare av bla Winamp) hade ju länge en databas för fileinfo som faktiskt var bra och la in infon automatiskt. Men vet inte om den finns längre.

MGuru: Rippa INTE med mediasprelaren. Den använder för dåliga codecs i sin komprimering. Kolla runt på vilken codec som man skall använda och rätt program. Det är helt klart värt det då det kan vara grym skillnad på rätt och fel codec när det gäller ljudkvaluttan.


Om du inte har platsbrist hårddiskmässigt så varföe inte köra [url=sv.wikipedia.org/wiki/Ogg_Vorbis]OggVorbis[/url].

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja