+ 1
Historik
1 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Det jag inte gillar med Modo AIK tröjan är att den ser för blek och omodern ut och jag tror inte att den skulle tilltala det yngre gardet och vara ett ganska dåligt varumärke, även om jag förstår att det får ett nostalgiskt värde. Timrås logga ser ju ut som en kommunlogotyp och där vill jag inte hamna
Personligen gillar jag logotyper och inte enbart text eftersom det känns lite generiskt. AIK har t.ex hittat en logga som är unik och jag har svårt att tro att man byter. Känner lite samma för Modos nuvarande även om man såklart kan retoucha den lite. Det kan dock bero mycket på att jag är uppvuxen under 00-talet i 08-området 😅
Personligen gillar jag logotyper och inte enbart text eftersom det känns lite generiskt. AIK har t.ex hittat en logga som är unik och jag har svårt att tro att man byter. Känner lite samma för Modos nuvarande även om man såklart kan retoucha den lite. Det kan dock bero mycket på att jag är uppvuxen under 00-talet i 08-området 😅
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Jo kanske en rework på nuvarande hade varit något som jag föredragit. Men gillar formen som är unik och står ut från de andra lagens. Bara man inte landar i någon ful retro-logga eller något likt Frölundas så är jag glad 😀
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: tycker den nuvarande loggan är sjukt snygg. Vad är det du inte gillar med den?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det jag kan tycka är synd är att arenaarrangemanget blivit sämre med åren (även innan degraderingen (är riktigt blekt i jämförelsen med typ Luleå) som har plockat fram en ordentlig ljusshow/ljudbild vid mål. Ser tillbaka på klippen och kan konstatera att det var betydligt bättre förr. Jag inbillar mig att sådana saker kan spela roll även för spelarna.. apropå ingenting 😅
+ 1
1 · Nästa
Att man blir utkonkurrerad i kampen framför mål både offensivt och defensivt och känns som ett stort problem. Samtidigt blir det kanske svårt att vinna fysiska kamper när man lagt alla ägg i offensiva backar-korgen. Det flög ju i HA på ett helt annat sätt än det gör nu.