gud: lite bra!!!
Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - LHC 2005-12-01
Laken: aalto är ju sämst varje match.... det var ju hans 3-2 mål.. så jävla klantigt att dra på sig en sån utvisning i det läget...han är helt enkelt för dålig.. åtminstomde i förhållande till vad han tjänar!
Föregående · 2 · Nästa
