NuMo: Jo, egentligen borde man nog ha det, men de där liv-/ordningsvakterna är så fasligt dyra att en enda kö är bäst ur kostnadshänseende för den här gästboken.
Frisco: Tackar, tackar, det var verkligen en otippad seger, måste jag säga. Många toppbidrag bland alla inläggen.
Hmm, få se...jag skulle vilja tacka min agent, min manager och alla mina fans... äh, förresten om ni vill ha min autograf så kan ni börja bilda kö här till höger, men kom ihåg att det är ett maximum på tre autografer per person!
audiblegiraffe: Rautio fortsätter att imponera och höll nollan idag igen. I de 5 matcher han har stått har han fått 123 skott emot sig och tagit 122, vilket ger en räddningsprocent på 99,19.
Om det är så illa att de redan har bestämt sig så bör de omvärdera situationen.
Icing-Ove: Hmm har inget minne av att de svenska domarna följde dom där nya reglerna från 1998 (mer än möjligen någon match i början), inte förrän de senaste matcherna åtminstone. Ganska lustigt att det skulle ta domarna hela 6 år innan de fattade galoppen... :)
Frisco: Enström hade en lyckad helg. Sex mål totalt på två matcher får man anse vara godkänt. Själv är jag nyfiken på Alexander Edler, hur har han spelat?
Eftermiddagens tripp till Kempehallen och J20-matchen mot Huddinge var till stor belåtenhet. Efter att Tommy Enström gjort sitt första av tre mål (3-1) efter 34 spelade minuter så lossnade det mesta för Modo. Siffrorna 9-2 dock i överkant.
Salle: Apropå floskler, i dagens Expressen ser man denna floskel av Per Mårts efter matchen mot Luleå (jag skickade in den till Anrell, får se om den dyker upp där så småningom)...
? Vi har haft regelboken i 20 år, men plötsligt gäller inte den, säger Mårts som betonar att han inte skyller 1?4-förlusten på domaren.
Apropå att domarna börjat döma efter just regelboken sedan ryssdomaren kom hit, regelboken som för övrigt nog är äldre än 20 år... :)
Vissa påstår att NuMo var full, men inte tillräckligt full för att ramla ner ifrån bryggan som han så våghalsigt står och balanserar på kanten av. Samtidigt var han tillräckligt full för att slutligen sänka båten som man lagt i för att han skulle ha något att sikta på. I övrigt kommer jag inte ihåg att jag var så pass redbar som jag var.
Frisco: Jepp, den stackars Kaj hade det verkligen inte lätt den sommardagen. Iofs tror jag att hon senare fick jobb som kameraman på PPV-sändningarna, tycker mig känna igen de ologiska inzoomningarna.
rupert: Bilden föreställer ju helt klart en frireligiös Modoit som efter en rad bottennapp sätter sitt hopp till han som enligt vissa kvällsdrakar är synonym med Gud....