Salle: Tja, på den andra tänkte jag faktiskt efter före...
Snart inslag med Bill Parcells på CBS 60 Minutes om att det är viktigt med konfrontationer mellan spelare och ledare i ett lag, det kan till och med vara nödvändigt för att vända en trend.
-Has a player ever taken a swipe at you? -Hell yeah!
Om någon här sitter och håller på en lagbild av årets MoDo Hockey, eller en actionbild med spelare ur årets upplaga, eller en bra bild på hoppbacken i Övik - dela med er! Jag försöker göra en PP-presentation om Övik, och man vill ju gärna få med det viktigaste...
knaskamilla: Jag tyckte att blaskan kunde vara kul att ha, så jag slog till och tömde butiken på alla exemplar..kom inte ihåg om jag betalade, minns bara att jag sprang därifrån.
En dagsfärsk rapport från Umeå säger att den eftertraktade tidningen var just...eftertraktad. Slutsåld där uppe. Däremot finns septembernumret fortfarande att köpa...
Lumber Jack: Är det Conny, hetsporren som gjorde nå´n säsong i Husum?? Minns att vi skrattade ut honom när han blev helgalen över nå´t domslut i en match mellan Timrå och Husum i mitten på 90-talet....
Nu har du chansen att få vara med på bannern. Med din text i alla fall. Bilden här ovanför visar en känd (eller hemlig) Modosupporter. Frågan är bara vad det ska vara för bildtext.
Skriv förslagen här i tråden. En av texterna publiceras på bilden efter helgen.
Stoppa pressarna! Expressen avslöjar! Wikegård kan ha skrikit på sista versen! Låter ju inte helt omöjligt att denne TV3-kommentator med skrala resultat i DIF, får packa trunken och gå hem.
"Richards gjorde 79 poäng i vintras och slutade tia i poängligan. I slutspelet vann han poängligan och valdes till mest värdefulle spelare. Lägg därtill att han bildade förstakedja med Mario Lemiuex och Martin St Louis i World Cup."
Aftonbladets skribenter fortsätter sedvanligt att ljuga och skriva ihop vad som helst utan att göra någon research. Spelade richards med st louis och lemieux i en match eller?
Nehej. Jag bara talade lite i kodspråk, så att ingen skulle förstå att det var F**pa hon tänkte fria till. Sådant kan ju vara lite känsligt, serru... I min hall finns inte plats för ria-ra att hänga, hur liten hon än må vara.
Jag vet faktiskt inte. Jag tror att han flyttat nu, för jag har inte sett till honom på jättelänge. I övrigt så verkar han väl trivas någorlunda bra med hockeylivet och sådär. Vill du att jag ska ta reda på hur han mår rent fysiskt?
knaskamilla: tack för erbjudandet jag kanske utnyttjar det någon gång. ;) nej det där är inte min stil (att hänga i hallen). jag får i värsta fall klara mej med johan fast han vill inte gifta sig heller. är det mej det är fel på?
"I'm a poor lonesome supporter and a long way from home"