Poffa: Nej, jag var på bra humör. Däremot tycker jag att skriket från HHöger om att vågen gjordes åt fel håll är bland det roligaste jag någonsin hört på en hockeyarena.
NuMo: Håkan Bråck den gamle proffsboxaren... Han försökte göra en Salming och lansera kläder en gång i tiden. Den första var Håkan Bråck-kavajen. Kavajen utan slag.
Det är lustigt hur han flera gånger nu sagt att "det vore kul att få komma hem och visa folk att man är en ganska bra hockeyspelare". Har han inte gjort det redan? Visat att han är ganska bra, alltså. Jag tycker att han ska börja visa att han är jättebra, jag...
spud: Tony har spelat två säsonger i Elitserien, en för AIK och en för Djurgården. Tack för feedbacken och jag ska försöka ta till mig den på bästa tänkbara sätt.
Salle: De där kommentatorerna råkade väl aldrig säga något om hur Zakke skötte sig? De två perioderna som jag orkade lyssna tyckte jag att de bara pratade om den otrolige Staña.
AM: Äh, vad faan, trodde att en stunds skrivande av en "reflektion över det svenska skolsystemet" skulle bidra till att vi kunde vända matchen. Men sån tur hade vi tydligen inte.
Hmm, är det månne läge att döpa om Scaniarinken till Stañarinken?
Neeeeeejjj. Skit vi var inte värda segern i vilket fall som helst. Nu måste vi förstärka laget, äta huggorm och ta in pirro så att vi har någon att sparka.
Martin S: Jag tycker att ni har svårt att i sändningen få ett naturligt prat där ni lyckas komma frammåt. Och när nån använder sig av en bisittare låter det mer krystat än naturligt. Dessutom har jag ingen aning om ni använder er av 2 bissitare eller om det bara är en. Det låter iaf väldigt rörigt. Men jag har ingen aning hur svårt det är, kan tycka att vissa av radiosportens kommentatorer har svårt att använda sig av bisittare också så jag antar att det kan vara väldigt svårt. De gånger jag hört har nån Tony försökt berätta om sin karriär och jag har ingen aning vem fan han är eller vad han gjort, har han lirat basket eller? När jag lyssnar på hockeylive, vill jag veta var pucken är och var spelarna är och vem som har pucken. Inget krångligt snack om paraleller eller sånt för då tappar man ofta den röda tråd man försöker få...