Bergius: Ja, antar att du menar ifall Pontus Sjögren också hade blivit avstängd? Då hade det sett nattsvart ut.
Inlägg: 1244474
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
spud: Tycker ändå att det är såväl märkligt som orättvist att Rögle på något sätt verkar slippa undan avstängningar i sista omgången. Typiskt avundsjukt.