Inlägg: 1553806
Svarskommentarer
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Berka: det måste ha varit Vaxjö by night igår. Inget går, Susse slår bort passning efter passning. Egentligen är det ingen som klarar av att spela. Mûller är bäst, vilket säger mycket.
Sv: Växsjö Lejkers HK - MoDo
Berka: Precis som förra matchen så blir de enda avslut vi tar i PP lyftningar från back för styrning och slumpen.
Modo får PP, nu kan de bli farligt bakåt