+ 1
Inlägg: 2145578
Svarskommentarer
Sv: Modo - Aik 2021-02-10
Gavelo: Jo men betänk att AIK missade en straff och sköt minst fem i virket.
Vi ska kännas hedrade att det stannade vid 2-4, kunde varit betydlig värre siffermässigt.
Vi ska kännas hedrade att det stannade vid 2-4, kunde varit betydlig värre siffermässigt.
+ 1
Sv: Modo - Aik 2021-02-10
Gavelo:
Klart att vår backsida är försvagad. Kolla på namnen som saknas.
Corrado
Viklund
Dahlroth
Inga dåliga namn på denna nivå.
Men det är ingen ursäkt det får inte se ut så här i försvaret, men klart det blir svajigt om man byter ut de ovan mot Wallinder, Styf och Arvidsson. Framförallt håller de inte över många matcher i rad.
Den vi saknar mest är ju Corrado, ingen slump att vi varit stabila defensivt i matcherna mot Timrå och Löven då han varit med.
Klart att vår backsida är försvagad. Kolla på namnen som saknas.
Corrado
Viklund
Dahlroth
Inga dåliga namn på denna nivå.
Men det är ingen ursäkt det får inte se ut så här i försvaret, men klart det blir svajigt om man byter ut de ovan mot Wallinder, Styf och Arvidsson. Framförallt håller de inte över många matcher i rad.
Den vi saknar mest är ju Corrado, ingen slump att vi varit stabila defensivt i matcherna mot Timrå och Löven då han varit med.
+ 10
Modo backbesättningen är inte bra, men medioker div2 klass?!
Första femma har skapat några bra lägen här i bland annat 3:e där Harju nog borde satt någon puck och Karla brände ju öppet läge i första.