Zåsse klubban: Snyggaste tröjorna sedan WÖ-tröjan på 60-talet. Skicka den till klubben, de är ju riktigt dumma om de inte nappar...Men tyvärr ska de väl designa själva....
På tal om is i Njurundahallen. Vilka i Timrå IK tar tillfället i akt att köra lite extra på is? Är det Lilja, Pääjärvi*), Levinsson, Heikkinen, Lundmark, Walli*) och Westfält som alla hänger på en lös tråd i truppen? Spelare med * har synts i reportage.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer