Mycket bra jobb i klacken idag. Jävla skönt drag. + också till tifogruppen för arrangemanget. Roligast med 2-0 målet där SSK duon sänkte SSK :-)
Men jag börjar fundera vad timråflickorna fyller för funktion egentligen. Strimmorna som sprang runt förut var faktiskt bättre då de syndes betydligt mer.
Hela hallen är ni klara? Är bra som fan. få igång publiken! Skulle nästan stått en hejarklacksledare från supporterklubben (som inte är rädd att göra bort sig) vid varje sektion iställe.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
+ också till tifogruppen för arrangemanget.
Roligast med 2-0 målet där SSK duon sänkte SSK :-)
Men jag börjar fundera vad timråflickorna fyller för funktion egentligen. Strimmorna som sprang runt förut var faktiskt bättre då de syndes betydligt mer.
Hela hallen är ni klara? Är bra som fan. få igång publiken! Skulle nästan stått en hejarklacksledare från supporterklubben (som inte är rädd att göra bort sig) vid varje sektion iställe.
Skönt för Kapanen yess!!