gud: Oj då kan det inte gå fel om gud är med på matchen mot Brynäs,,Kan du inte höra med dina undersåtar Jesus och Ängeln Gabriel om dom kan närvara med så har Timrå lite att sätta emot då deras Prost höjer sina armar för att bedja,,,,,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Oj då kan det inte gå fel om gud är med på matchen mot Brynäs,,Kan du inte höra med dina undersåtar Jesus och Ängeln Gabriel om dom kan närvara med så har Timrå lite att sätta emot då deras Prost höjer sina armar för att bedja,,,,,