HH: Då är det är synd om fisken! Och fisken kanske skulle få ta på sig skinnet igen? Vad vet väl jag som bara är en hederlig gammal TIK:are som trivs bäst av att få simma i TIK stim och helst då inte i Salt Lake, för då blir jag så sur.
Roligt samtalsämne detta med fiskar och det visar vart nivån är på väg i denna gb nu. Lågvattenmärknings varning är utfärdat av kustbevakningen sedan lång tid tillbaka!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då är det är synd om fisken! Och fisken kanske skulle få ta på sig skinnet igen? Vad vet väl jag som bara är en hederlig gammal TIK:are som trivs bäst av att få simma i TIK stim och helst då inte i Salt Lake, för då blir jag så sur.
Roligt samtalsämne detta med fiskar och det visar vart nivån är på väg i denna gb nu. Lågvattenmärknings varning är utfärdat av kustbevakningen sedan lång tid tillbaka!