SM-FINAL!!!
« Föregående · 452641 Till forumet
Sv: SM-FINAL!!!
persson: Ser i många fall hellere på SAIK än går på hockey (undantag i år med stjärnorna) Om domarna lät hockey vara hockey skulle de bli än roligare att se på Hockey.....Bandy är hög fart och enormt snyggt lir i + några rejäla tacklingar ibland av Zeke
Sv: SM-FINAL!!!
backen: hur kan bandy vara så roande att titta på?det går väl inte att jämföra med hockeyn?
Sv: SM-FINAL!!!
Mitt kära SAIK har sett starka ut på försäsongen och junisarna har varit bra och deras motståndare i finalen blir nog Hammarby.
SM-FINAL!!!
Vilka två lag spelar final på studenternas samt vilket lag vinner? Själv tror jag på Sandviken - Hammarby där jag tror SAIK vinner ganska komfortabelt med 7-4...har också en liten outsider till finalspel i det utomordentligt välspelande laget GRIPEN BK...SM-GULD tror jag bestämt att det blir...=)
« Föregående · 452641
Nog för att hockeyn med dagens bedömning är fjollig "för att kallas hockey"