GO-BIK-GO
« Föregående · 46720 Till forumet
Sv: GO-BIK-GO
Ja det får vi verkligen hoppas att vi gör...vem kommer inte ihåg -94, avgörande match mot Solna AIK i Globen...torsk med 3-0 och vi missade ES med ett ynka mål...sedan dess har det varit lite lägre satsning från BIK, men nu verkar det gå mot en roligare avslutning, och vem vet-kanske blir det Kvalserien...
Sv: GO-BIK-GO
Jag önskar er också lycka till, klarade oskarshamn av att ta sig dit kan det juinte vara så svårt?=)
Länkar:
http://htt
http://htt
« Föregående · 46720
På måndag börjar SA, och då är det dags att spöa löven för första gpången denna sässong!