NU är det dags att klämma tre poäng ikväll. Inget annat gäller ikväll,mjölken surnar annars.
BIK-ALLTID--BIK
« Föregående · 128873 Till forumet
Sv: BIK-ALLTID--BIK
Janssonligan: Visst blev det tre poäng. Härligt. Nu hoppas vi att det lossnar ordentligt för grabbarna så de kan avgöra i ett tidigare skede i morgon så man slipper vara så nervös hela tiden. Proppen ur!!!
« Föregående · 128873