Jobo's tråd
« Föregående · 191707 Till forumet
Sv: Jobo's tråd
Jobo: Kanske bara behövs 12 pinnar till... Så har vi en 6: e plats..
Hoppas vi tar löven nu på söndag..skulle vara skönt att bryta förlust trenden
Hoppas vi tar löven nu på söndag..skulle vara skönt att bryta förlust trenden
Länkar:
http://www.bobcats.tk
http://www.bobcats.tk
« Föregående · 191707
00/01 krävdes 20 poäng och 01/02 för en 6:e plats krävdes då
18 pinnar.
Bara lite för den som ville veta.