Premiären avklarad....
« Föregående · 485024 Till forumet
Sv: Premiären avklarad....
Bafucin: Ja, jag ska iaf inte strö mer salt i såren, ändå var inte Kenny med. Ge IKO en match istället!
Sv: Premiären avklarad....
Bafucin:
Vi vet att ni är bättre än 11-2 ;-)
Största segern innann den här var 8-1 mot Goiset o alla vet (inkl laxarna) att ni är bra mycket bättre än dem ;-)
Det blir säkert lika jobbigt som det brukar bli när vi kommer till Nobelhallen.
Synd att Mozza skulle skäma ut sig på slutet. Det är ju inte alls han stil, det vet både du o jag.
Vi vet att ni är bättre än 11-2 ;-)
Största segern innann den här var 8-1 mot Goiset o alla vet (inkl laxarna) att ni är bra mycket bättre än dem ;-)
Det blir säkert lika jobbigt som det brukar bli när vi kommer till Nobelhallen.
Synd att Mozza skulle skäma ut sig på slutet. Det är ju inte alls han stil, det vet både du o jag.
Sv: Premiären avklarad....
Bafucin: Tung början lång färd genom ett stormigt Sverige påverkade naturligtvis spelet mot Rögle men vad gjorde ni igår?
Sv: Premiären avklarad....
Svanru: En bra fråga....I första och andra perren såg det bra ut. Speciellt i andra. Sedan i tredje när IKO reducerade så var det som allt fint spel var som bortblåst och nerverna tog över. Man anade redan då hur det skulle bli.
Men men 12 omgångar återstår. Än skall vi inte ge upp. BIK kan mycket bättre än så här.
Go Bobcats Go!
Men men 12 omgångar återstår. Än skall vi inte ge upp. BIK kan mycket bättre än så här.
Go Bobcats Go!
« Föregående · 485024
Med BIK mot Eliten.