Brynäs IF

727880 inlägg · 7962 ämnen

Brynäs IF-AIK 28/2-12

« · 1471565 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF-AIK 28/2-12
Snacka om att förlora på grund av sämre inställnIng... Tråkigt att se håglösheten ikväll...
Kommentera

Erat: många hoppas att du drar från detta forum nästa säsong också, solstråle
Kommentera

Erat: Det är nog redan klart.
Kommentera

sylf: han har nog tankarn i sin stora nya bubbelpool eller i en liten bananrepublik i söderhavet.
Kommentera

sylf: Lauritz kan dra nästa säsong!

Redigerad kommentar

Kommentera

bradberry: #16 borde ha bänkats för länge sedan. Han har nog tankarna nån annan stans.
Kommentera

44-21 i skott Fasth 2-3, bittert
Kommentera

70 Rodrigues:

Håller med, borde vara interna böter för sådana där grejer!

Kommentera

sylf: Tack Ollas, totalt onödig slashing :-(
Kommentera

Jävla såsbyte som bäddar för utvisningen. Nr. 16 presterar dålig hockey för närvarande... Det här skänker man bort. Pitt!
Kommentera

Äsch, nu är vi där igen...
Kommentera

sylf: jag säger då det, där sprack det
Kommentera

Erat: Undrar när domarna börjar kompensera?
Kommentera

Zappaholic: Självklart får AIK ett PP...
Kommentera

Nu börjar det hända grejer!!!
Kommentera

Haha, vafan händer Brynäs? :O
Kommentera

Ska vi inte alla ta och klaga lite nu...vi har ju just kvitterat? Kom igen nu...
Kommentera

sylf: Lindholm är grym faktiskt! Jag måste också nämna att Dacke ser riktigt vass ut också.
Kommentera

Så jävla underbart!
Kommentera

sylf: Det finns säkert någon här som vill klaga lite på Lindholm.
Kommentera

Macahan: Fan, Lindholm är riktigt bra!!
Kommentera

Erat":Bara att blicka emot nästa säsong!"

Äh va fan vi blickar bakåt i stället, vi dammar av några gamla vhs-band med guldmatcher och sedan skiter vi i nuet och framtiden. Varför leva i ovishet då man kan veta på förhand att det blir guld och slippa oroa sig för kommande förluster?

Fast vad fan ska man klaga på då när allt är fulländat? Bildkvaliteén?

Kommentera

sylf: Ett sämre lag...
Kommentera

Vad vore Brynäs utan Silfverberg?
Kommentera

Erat: SM-guldet delas ut i slutspelet, dit vi kvalificerat oss...det är där vinsterna räknas, eller hur? Personligen skiter jag i vilken placering vi får nu när serien är slut. Målsättningen är ju guld, och då spelar inte motstånd någon roll.

Det som gör mig spyfärdig är allt jävla gnäll HELA tiden...hade spelarna haft samma inställning hade vi legat bakom Timrå nu...

Kommentera

Zappaholic: jag hatar att förlora, man ska aldrig vara nöjd! Man ska ha mer och mer! Allt annat än sm-guld är skit! Förlåt, att jag Inte tänker som alla andra svenskar... Blir så jävla spyfärdig på "huvudsaken är att man har roligt"!

Vinna betyder allt!
Kommentera

sylf: Mycket bra publiksiffra, speciellt med tanke på att det är tisdag :)
Kommentera

Huge: Dom där "vi väntar på slutspelet" matcherna kan vara dyrbara!! Skillnaden mellan en 2-3:e plats eller en 6-7 är enorm.
Kommentera

Davey_22: Ja, det sammanfattar det hela rätt bra så här långt.
En typisk "vi väntar på slutspelet"-match från vår sida.
Halvskapligt spel men inte den rätta tändningen, förutom hos dom yngre förmågorna som vill visa framfötterna och gör det bra.
AIK är heller inte speciellt bra, ser också halvtrötta ut men leder tack vare en misslyckad handstoppning av JL och en tursam styrning av Rosén.
Känns som att det blir Fasth som blir tungan på vågen idag, och roligast så här långt ikväll är bandymatchen i Sandviken.
Inget fel på målskyttet där inte, 5-5 så här långt och målen trillar in med jämna mellanrum...   :-)
Kommentera

70 Rodrigues: Men det hade kunnat vara värre, om vi varit i DIF´s situation....0-1 där nu..
Kommentera

Davey_22: Sant, så sant! Samtidigt gör Brynäs Fasth bra, många skott i magplattan. Ett tidigt mål nu, sen jobba från det.
Kommentera

70 Rodrigues:7027 lurade krakar på läktarplats! Har dom nåt sånt där gå 10 betala för 0,5?
Kommentera

Erat:

Bra kommenterat, jag trodde inte det fanns fler korkade inlägg här på HS.... men du lyckades få till ett som står sig bra i dysterträsket.

Kommentera

Zappaholic: Ok, det brukar ju alltid finnasklockrena förklaringar varför vi leder ;-)
Kommentera

0-2 är ett jävla skämt. Max utdelning för gnaget... Vi är bättre,men avsluten är under all kritik idag. Såååååå jävla onödigt detta
Kommentera

Erat: Jag har ett förslag till alla dysterkvistar och gnällspikar:

Sluta titta på matcherna eftersom ni redan vet att vi åker ut i fyra raka i kvartsfinalen. Sen kan ni återvända till forumet och stolt kluttra ner "vad var det jag sa" och gnälla om möjligt mer än ni gör nu.

Det är väl det ni sitter och önskar innerst inne??

Kommentera

Luleå och SAIK leder stort så det ser ut som att vi drar nitlotten denna omgång.
Kommentera

Brynäs underpresterar. Slutet av andra ett mysterium. (frånsett 2min BP) Hur fan kan man uppträda så viljelöst...?

Redigerad kommentar

Kommentera

Erat: äh inget som säger att det blir essä raka torskar, osannolikt säger jag.
Kommentera

Bara att blicka emot nästa säsong!
Kommentera

70 Rodrigues: Jag kan svara på den frågan: AIK har gjort två mål, Brynäs inga :-)
Kommentera

Varför ligger vi under?
Kommentera

arnio: Ne, men inte roligt att se 4 raka Brynäs förluster i slutspelet heller...
Kommentera

Erat: Mycket talar för det tyvärr.
Kommentera

Erat: jaja det blir inte kvalserien i alla fall
Kommentera

Brynäs kan inte vända... Det är slut :)
Kommentera

MarcusElving: Skapas mest framåt när Lindholm och Molin är inne. Sätt in Silfver med dom. Hansen är ju iskall framåt. Riktigt kul att se LJ. Kom igen nu Brynäs, in med en puck nu i andra så vänder vi i sista :-)
Kommentera

Zappaholic: Lasse Jonsson T A C K L A D E ...

:-o

Kommentera

Anders Berg: Klart målvakten räknas men eftersom jag anser att du har någorlunda läsförståelse utgår jag från att du vet vad jag menar...i annat fall kan du ju fortsätta kluddra korkade kommentarer.
Kommentera

Zappaholic: Ja, ser matchen.

Fasth är alltid grym, och ingår i laget!

Kommentera

« · 1471565 · »