Redigerad kommentar
70 Rodrigues: Ja, det ska bli intressant att se om Brynäs kan börja bra efter ett uppehåll nu. Den här matchen är faktiskt grymt viktig om vi ska fixa 4:e platsen. Linköping innehar just nu fjärdeplatsen, 4 poäng före oss med en match mer spelad dessutom.
VIKTIGT!
Ska bli spännande att se Ice-projection introt ikväll. Hoppas det blir mäktigt!
Anders Berg: "Nej, vänta lite nu! Planerna var väl att han skulle vara spelklar för flera dagar sedan. Reviderad plan, med andra ord. Eller på svenska: Brynäs IF."
Inte alls.
Planen har hela tiden varit att inte riskera nåt genom att matcha Svedberg innan skadan läkt.
Att men sen haft en FÖRHOPPNING att han skulle bli spelklar tidigare än planerat är en helt annan femma.
Lär dig skillnad på saker och ting.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Anders Berg: " Brynäs kommer alltid med glädjekalkyler gällande skador, det var ungefär det jag ville få sagt. Lex: Lars Jonsson m.fl."
Men det stämmer ju inte heller.
Utan att ha nåt konkret exempel framför näsan så vill jag nog påstå att det varit tvärtom i många fall, dvs att en skadad spelare kommit tillbaka tidigare än beräknat.
Så ditt snack om att man "alltid kommer med glädjekalkyler" är inte med verkligheten överensstämmande.
Redigerad kommentar
70 Rodrigues: " Alltid lika trevlig, du gillar att läxa upp folk har jag märkt. Du tror verkligen att du är mycket bättre än andra människor."
Sa han som har för vana att läxa upp Sundlöv, CZ, spelare och andra inom organisationen samt även andra skribenter härinne.
Du tror verkligen att du är mkt bättre än andra människor.