3-1 för Luleå kunde varit mer!
Hoppas vi fortsätter och gör vår plikt och hoppas ni kan ta tre pinnar av MooDoo nu!
Skulle vara trevligt för oss i Luleå att bidra till att spela bort Gnaget från slutspelet som tack för vad de gjorde mot oss i fjol;-)
Kom igen nu
70 Rodrigues: Fy fan vad skönt!!
Larsson verkar högst osäker uppe i Luleå. Han har väl blivit utbytt två matcher i rad? Stänker Luleå in fem sex puckar så får de huvudbry vem de ska ställa i målet på lördag :-)
Carl Lejonkräk:
Alla vi som älskar Brynäs klappar nu....Klapp, klapp.
sylf:
Det är nervöst nu. Tycker Brynäs gör en bra match mot HV ( även om 2:a inte var så bra ). Hoppas verkligen att spelet mot HV var en fingervisning mot fr vad som komma ska inför avslutningen av serien.
Jag törstar efter en 3:a mer än någonsin..
Kom igen nu Brynäs.....
Huge:Nej!
AIK är inte beroende av vad vi gör om dom vinner sina matcher!
Hur svårt kan det vara?
Tacka vet jag på den gamla goda tiden då denne Huge var moderator i det här forumet (jo, det är faktiskt sant!), då var det ordning och reda.
Tyvärr varade denna underbara tid på tok för kort..."
Jag tar på mig det.... Sorry ;-)
ELLER INTE
Redigerad kommentar
Zappaholic: Fy fan för Gd/Ab, lite hederlig censur vore väl på sin plats i det här fallet. Stisse borde lämna jobbet som redaktör. Ett mer passande namn vore isf grand master Huge.
Tacka vet jag på den gamla goda tiden då denne Huge var moderator i det här forumet (jo, det är faktiskt sant!), då var det ordning och reda.
Tyvärr varade denna underbara tid på tok för kort...
Redigerad kommentar
Carl Lejonkräk: Klart han ska. Han är vårt guldvapen!
Redigerad kommentar
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|