Brynäs IF

727524 inlägg · 7961 ämnen

HV71-Brynäs IF den 26/2-13

« · 1564089 · » Till forumet

Sv: HV71-Brynäs IF den 26/2-13
Carl Lejonkräk: lägg av??? Är det ikväll det vänder???
Kommentera

foppa78: Jag tror vi vinner, nu vänder det!
Kommentera

foppa78:Aj fan, jag vet vad du menar. Jag har även jag jobbat utan skyddsglasögon och fått åka till akuten ;-)
Kommentera

foppa78: lycka till med ögat, det är inte roligt det där!

Kommentera

Gurra88: Ja vad ska man säga om matchen ikväll detta känns helt hopplöst, sitter för övrigt i Göteborg på akuten i väntan att borra ur en strålflis ur ögat har gjort det förr en gång och det var det värsta jag gjort i hela mitt liv:-( Laget i hjärtat går skit även stridigheter i truppen, match ikväll där man inte hoppas på total utklassning och strålflis i ögat - ja mina kära vänner det är tungt nu:-(
Kommentera

Gurra88: herregud Gurra, det där är inte fejkat det är ju uppenbart.
Kommentera

faceoff:Allt börjar ju med det ironiska inlgget om hur det ser ut. Juniar som bär tunkar osv.

Oavsett ommn flyger eller inte så åker man ju buss till Rörbergs flygplats.. Så diskussionen är ännu en i raden "Ickediskussioner".

Dessutom räcker det med folk som hackar på Gurra för hans inte direkt genomtänkta inlägg. Men jagfattar andemeningen i det han skriver.

Kort och gott. Spelarna ör inte värda att resa bekvämt.

Kommentera

En uppgjord intervju med Sundqvist där de filmar in spelarna som busar med varann och sitter och skrattar i en soffa. Ännu ett dåligt försök att få folk att tro att det inte finns några inre stridigheter.

Vad är nästa drag. Ett klipp där Tommy och Gunnar delar på en påse godis?

Lamt

Redigerad kommentar

Kommentera

faceoff: Syftar på när man bokade ett nytt flyg hem från European Trophy när man åkte ur för att komma hem tidigare för att få mer tid med julskinkan.. Något som också skulle göra dem gott inför fortsättningen. Vila sig i form verkar vara melodin, jag menar det går ju riktigt bra för tillfället:)

Zappo. Jag svarar på alla frågor när de inte är helt obegripliga.

Kommentera

faceoff:lugn och fin! Se ironin! ta bussen, spara pengarna, vi vinner inte ändå!

:)

Redigerad kommentar

Kommentera

Slajsarn:Säg det då till Gurra för han verkar inte fatta va jag menar,han gnäller ju bara att det kostar pengar att flyga!
Kommentera

Slajsarn: Tåget?

Efter en sån match borde dom få cykla hem, på minicyklar med högt styre och lite luft!!

Kommentera

faceoff: Klart man flyger till en match. Det gäller ju att skapa så bra förutsättningar man kan för att komma utvilad till match. Om insatsen däremot liknar den mot SAIK så kan man gott låta dem ta tåget hem.
Kommentera

brynäs08:Vilka jävla Nollor!!!
Kommentera

Gurra88: om jag var spelare som och skulle säga något till fansen så är väl en ursäkt på sin plats???
Kommentera

Gurra88: Du brukar ju skrika dig skelögd när folk inte svara på dina frågor. Nu får du väl föregå med gott exempel för oss andra och svara på denna.
Kommentera

faceoff: WTF. Vad fan  är det för fråga? :)
Kommentera

Horace76c: Nope, är man naiv och en femtonårig jävla snorunge så är man :-)
Kommentera

Zappaholic:
Wow...du är inte typen som ser glaset som halvtomt va??
Kommentera

Gurra88:Är det,du har ju gnällt så mycket på att dom flyger till matcher å det kostar pengar,jag ställde en omvänd fråga till dig om du skulle va spelare,hur skulle du då säga till en supporter som tänker som dig här å nu!
Kommentera

AIK själva samt deras fans verkar se Växjö som en munsbit och de fokuserar väldigt hårt på Brynäsmatchen som de ser som den avgörande om de ska nå slutspel eller inte. Tror det är väldigt farligt att tänka så.

Jag tänker vara en aning optmistisk och tror att vi tar en poäng ikväll och tre hemma mot Modo och två poäng hemma mot LHC. Det blir sex poäng vilket gör att gnaget ska ta tio för att hamna på samma poäng som oss och ta oss på målskillnad.

Ja, jag väljer att vara lite naiv :-)

Kommentera

brynäs08:

Brynäs & Wille verkar angelägna om att Twittra orsaken till att han inte är med truppen ikväll, att han inte är avstängd, exempelvis för att han pratat bredvid...

"Wille åker inte med laget till J-köping idag, detta beror på platsbrist och inget annat, kommer från säker källa nära laget"

Kommentera

faceoff: Alltså va? Haha, det är helt obegripligt vad du menar
Kommentera

Gurra88:Hur skulle du då som spelare säga till en supporter som dig?
Kommentera

faceoff: Flyg? Men de är så jävla bekväma
Kommentera

brynäs08:Om du å Gurra skulle va i spelarnas kläder vilket skulle ni då föredra,buss eller flyg?
Kommentera

Då börjar förberedelserna mentalt innan man sätter sig i Kinnarps. 5-1 är max vad jag orkar med även att jag är fullt medveten om att detta kan springa iväg.
Kommentera

Gurra88: Härligt med lite optimism härinne. Krossa HV!
Kommentera

Carl Lejonkräk: Bra, så de får lite extra vila hemma hos sina familjer. Kan bli tungan på vågen som gör att vi försvarar vårat guld.
Kommentera

brynäs08: Hahaha!:)
Kommentera

Carl Lejonkräk: snacka om att kasta pengarna i sjön! ;)

Kommentera

brynäs08:Brynäs flyger till Jönköping och tillbaks till Gävle.
Kommentera

jag tror såhär om matchen ikväll;

till samlingen för bussresan ner kom widing och Nordqvist försent men det gör inget ty stora stjärnor de är. Basse satt då redan i knät på Tommy. Gunnar stod utanför bussen och snackade skit bakom Tommys rygg tillsammans med en del spelare. Juniorerna bar ut alla trunkar till superstjärnorna. Väl i bussen stack hgk in huvudet och frågade om alla mådde bra och om de bråkade. Nej svarade någon.

hgk ringde gd och dementerade.

väl i bussen pratar ingen med varandra. Juniorerna bär in trunkarna i kinnarps arena åt superstjärnorna. matchvärmning... Där är vi nog nu ungefär....

tips: 6-1

Kommentera

inte blir de någon seger i kväll inte med dessa femmor. han kan ju inte bara skicka runt norda o granis i olika femmor o tro att de ska lösa sig. han måste kunna sära på kroken o lindholm. men men vi får se i kväll.
Kommentera

70 Rodrigues:Kommer rubrikerna att svetsa samman laget ikväll så att de utför stordåd? Jag känner att det ligger en skräll i luften.
Kommentera

Ang matchen ikväll: Räds ej mörkret, ty ljust vilar där :-)
Kommentera

The gallion: slut spelet
Kommentera

Blir ju också en kamp mellan topkandidaterna till Årets Rookie ;)

Elias Lindholm mot William Karlsson

Vem går vinnande ur den duellen? :)
Kommentera

vi kommer inte komma till slut spelet med dessa femmor. men men.
Kommentera

Carl Lejonkräk: Vi blir ju även livsfarliga i slutspelet? Ja för hjärtat isåfall då det kommer göra oerhört ont att se sitt lag bli så förnedrade.

Kommentera

Carl Lejonkräk:

nä men då skulle dom ju ändrat tidigare man kan inte leva på gamla meriter o för att de gick bra förra säsongen. andra lag har gjort något om de gått så dåligt. vi är nog sämst i hisorien nu på att förlora.men kom ihåg om vi förlorar vem som sa detta.

Kommentera

The gallion: Brynäs ledning har definitivt inte gett upp, du har väl sett t-tröjorna? De som har gett upp är en del fans och de har ju haft fel förr.
Kommentera

ja o inte blir de någon vinst i morgon med dessa femmor inte. nä en 6,7 mål i baken blir de.men dom har ju gett upp i bif ledning denna säsong annars har dom bytt tränare eller gjort något åt tj. men men vi får hoppas aik tappar mot dom andra lagen. 
Kommentera

The gallion: Ja det kan man undra
Kommentera

Carl Lejonkräk:

blev fel skulle satt 6,7 i baken. men varför prövar han inte som dom skrivit förut här på sidan.

Kommentera

DavyDjoos: Håller helt med.

Spelar ingen roll hur många gånger man skiftar på Granström och Nordqvist, det kommer inte bli bättre.

Harju - Järnkrok - Ollas

Wännström - Lindholm - Thuresson

Widing - Lindgren - Granström

Lauritz - Hansen- Johansson

Så hade jag velat se det..

Nordqvist kan man skicka in och ta två onödiga utvisningar om man vill vända matchen - till HV:s fördel

Kommentera

The gallion: 67 mål i baken är nog att ta i ;-)
Kommentera

falakörven: vad har hänt?
Kommentera

DavyDjoos: ja helt klart, harju och kroken känns som en het kombo. En playmaker och en måltjuv. 

Kommentera

DavyDjoos: Väldigt intressanta kedjor båda två!

Kommentera

« · 1564089 · »