faceoff:Allt börjar ju med det ironiska inlgget om hur det ser ut. Juniar som bär tunkar osv.
Oavsett ommn flyger eller inte så åker man ju buss till Rörbergs flygplats.. Så diskussionen är ännu en i raden "Ickediskussioner".
Dessutom räcker det med folk som hackar på Gurra för hans inte direkt genomtänkta inlägg. Men jagfattar andemeningen i det han skriver.
Kort och gott. Spelarna ör inte värda att resa bekvämt.
En uppgjord intervju med Sundqvist där de filmar in spelarna som busar med varann och sitter och skrattar i en soffa. Ännu ett dåligt försök att få folk att tro att det inte finns några inre stridigheter.
Vad är nästa drag. Ett klipp där Tommy och Gunnar delar på en påse godis?
Lamt
Redigerad kommentar
faceoff: Syftar på när man bokade ett nytt flyg hem från European Trophy när man åkte ur för att komma hem tidigare för att få mer tid med julskinkan.. Något som också skulle göra dem gott inför fortsättningen. Vila sig i form verkar vara melodin, jag menar det går ju riktigt bra för tillfället:)
Zappo. Jag svarar på alla frågor när de inte är helt obegripliga.
faceoff:lugn och fin! Se ironin! ta bussen, spara pengarna, vi vinner inte ändå!
:)
Redigerad kommentar
Slajsarn: Tåget?
Efter en sån match borde dom få cykla hem, på minicyklar med högt styre och lite luft!!
AIK själva samt deras fans verkar se Växjö som en munsbit och de fokuserar väldigt hårt på Brynäsmatchen som de ser som den avgörande om de ska nå slutspel eller inte. Tror det är väldigt farligt att tänka så.
Jag tänker vara en aning optmistisk och tror att vi tar en poäng ikväll och tre hemma mot Modo och två poäng hemma mot LHC. Det blir sex poäng vilket gör att gnaget ska ta tio för att hamna på samma poäng som oss och ta oss på målskillnad.
Ja, jag väljer att vara lite naiv :-)
brynäs08:
Brynäs & Wille verkar angelägna om att Twittra orsaken till att han inte är med truppen ikväll, att han inte är avstängd, exempelvis för att han pratat bredvid...
"Wille åker inte med laget till J-köping idag, detta beror på platsbrist och inget annat, kommer från säker källa nära laget"
Carl Lejonkräk: snacka om att kasta pengarna i sjön! ;)
jag tror såhär om matchen ikväll;
till samlingen för bussresan ner kom widing och Nordqvist försent men det gör inget ty stora stjärnor de är. Basse satt då redan i knät på Tommy. Gunnar stod utanför bussen och snackade skit bakom Tommys rygg tillsammans med en del spelare. Juniorerna bar ut alla trunkar till superstjärnorna. Väl i bussen stack hgk in huvudet och frågade om alla mådde bra och om de bråkade. Nej svarade någon.
hgk ringde gd och dementerade.
väl i bussen pratar ingen med varandra. Juniorerna bär in trunkarna i kinnarps arena åt superstjärnorna. matchvärmning... Där är vi nog nu ungefär....
tips: 6-1
Carl Lejonkräk: Vi blir ju även livsfarliga i slutspelet? Ja för hjärtat isåfall då det kommer göra oerhört ont att se sitt lag bli så förnedrade.
Carl Lejonkräk:
nä men då skulle dom ju ändrat tidigare man kan inte leva på gamla meriter o för att de gick bra förra säsongen. andra lag har gjort något om de gått så dåligt. vi är nog sämst i hisorien nu på att förlora.men kom ihåg om vi förlorar vem som sa detta.
Carl Lejonkräk:
blev fel skulle satt 6,7 i baken. men varför prövar han inte som dom skrivit förut här på sidan.
DavyDjoos: Håller helt med.
Spelar ingen roll hur många gånger man skiftar på Granström och Nordqvist, det kommer inte bli bättre.
Harju - Järnkrok - Ollas
Wännström - Lindholm - Thuresson
Widing - Lindgren - Granström
Lauritz - Hansen- Johansson
Så hade jag velat se det..
Nordqvist kan man skicka in och ta två onödiga utvisningar om man vill vända matchen - till HV:s fördel
DavyDjoos: ja helt klart, harju och kroken känns som en het kombo. En playmaker och en måltjuv.