Brynäs IF

727881 inlägg · 7962 ämnen

Luleå HF—Brynäs IF

« · 381755 · » Till forumet

Sv: Luleå HF—Brynäs IF
Bright: Yes !!! 1-2
Kommentera

Gusten: Den glädjen blev kort...
Kommentera

Gusten: Skit :-((
Kommentera

Ford Prefect: Dom ska skjuta högt oftare verkar det som
Kommentera

Ford Prefect: Såja,bra start..
Kommentera

Brynäsledning. Nylander över axeln på Hento.
Kommentera

Korhonen verkar ha fått en bra start....KÄMPA...JAAAAAAA Nyllet 1-0
Kommentera

Det finns "måste" matcher och så finns det "måstematcher"
Ner med Lule under strecket....
Kommentera

Laget imorgon enligt hemsidan

Målvakter: Markus Korhonen (Joakim Lundström)

1:a Tommy Sjödin, Daniel Casselståhl
Peter Nylander, Micke Lind, Tommi Miettinen

2:a Daniel Johansson, Vello Laitinen
Björn Danielsson, Ove Molin, Niklas Anger

3:e Mikko Kuparinen, Jesper Björck
Nicklas Danielsson, Jakob Johansson, Henrik Malmström

4:e Adam Andersson, Patrik Rönnqvist

Soling sjuk, Karlsson ont i axeln och comeback av Cassel!
Kommentera

lizzard: 11-tiden tror jag.

-HF
Kommentera

När har ni beräknat att vara uppe i Luleå imorgon 12-1 tiden eller?
Kommentera

20 Lindgren: Sånt där med tröjor kan vara jobbigt. Jag hoppas innerligt att Kung Kauppila aldrig någonsin spelar för någon annan ES-klubb än LHF. Annars är min turigaste matchtröja förstörd. *griiiiiina*
Kommentera

Bob, bobbe, Huge och 65Selander: Verkar vara samme Bob Nystrom som lade in fredagens första inlägg på vårt forum (brooklyntigers.com/cgi-bin/newsboard/newsboard.cgi). Jag som trodde att [u]jag[/u] var sur och bitter när Brynäs nu bara vunnit tre av de elva senaste matcherna. Här har jag mött min underman på pH-skalan.

Fem timmar kvar. Dags att plocka ut isbitarna ur frysen och in i termosen.

CC-puben? Vi kanske ses.

Får se om jag kan få fatt i Custemos 29:a. Litet pinsamt att som brynäsare (återigen) komma till Luleå i tröja 20 (Jari 1984-88 i LHF) Lindgren.
Kommentera

65Selander: Humor. :)
Kommentera

65Selander: Verkar som om han har lagt ett karbonpapper på ngt av inläggen hos oss vid motsvarande tid förra året.... :-)
Kommentera

20 Lindgren: Här är en länk till Superstar sida där en glad supporter ;-) har skrivit en längre artikel
Kommentera

Kent O Karlsson: Jadu Kent, jag räknade in dej till VIP-folket.
Angående M.Karlssons skada,så var det något med handleden.
KOM IHÅG NU ATT ANMÄLA ER TILL SÖDERTÄLJERESAN ENDAST 50:- FÖR RESANN biljettpris tillkommer
Kommentera

I den bakre halvan vill säga :)
Kommentera

roger: Inte en sportmössa att jag somnar först!

På Unibet så ger du knappt pengarna tillbaka 1.20
jag har oddset 3.50
Kommentera

roger: Jag kliver på i Sandviken Roger och sätter mig vart fan jag vill i bussen. Jävla fjant om vipp-folk????
Kommentera

65Selander: Vet om tävlingen,tror nog att du sommnar först,av åker du,sedan kan vi avbryta tävlingen
Kommentera

roger: Ha så lätt blir du inte av med oss, glöm ej bort Robinsontävlingen
Han/hon som somnar först åker ut efter E4'an.
Kommentera

roger: Väldigt elakt mot de juniorer som sitter där framme men skönt för oss andra.
Kommentera

Vi i den inre kretsen har kommit överens om att Tony och Selander kan sitta längst fram,där det är lite lugnare,eftersom de saknar en viss rutin.
Kommentera

70 Rodrigues: Tyvärr Tony och Selander,har ej fått någon förbokning av er.
Kommentera

Kickan: Äh inte behöver du oroa dig för oss heller
Kommentera

65Selander: Jaja, ni kanske grejar det då. Fast damnit om ni har slocknat allihop och är oväckbara när ni kommer fram. Kanske tur att busstationen är så nära fyllecellerna på rättscentrum så hinner ni sova en stund innan matchen : )
Kommentera

Kickan: Hallå vi är väl inga mesar heller, är man från Vemdalen så står man nog pall för en tripp uppför E4'an. Särskild när vi skall upp och få träffa dig ;-)
Kommentera

Hong Kong: Kylan? Det sägs att vi har varmare här än ni har där nere. Ta med er sommarkläderna.
Kommentera

70 Rodrigues: Fest innan också? Räcker det inte med resan upp och timmarna innan matchen? Annars är väl risken att ni inte får se någon match överhuvudtaget.
Kommentera

HF: Vindarna viskar "Norrena, Norrena"

Fruktansvärt viktigt på lördag att vi plockar poäng och självklart så klarar vi av två raka bortasegrar mot Luleå i Konsum Arena ;-)
Kommentera

70 Rodrigues: Just därför som jag är tveksam om han kommer ;)

Nu blir det systemet!

-HF
Kommentera

HF: Selander och jag har kvittrande planer för Norberg :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Funderingar finns, CC Puben ligger mitt emot stationen och det är nära till busstationen sen när det är dags för avfärd. Jag har inte riktigt koll på intresset, men det kan nog hända att jag och Norberg ska dit i alla fall.

-HF
Kommentera

Hur ser planerna ut för kvällen, innan avfärd mot Lule? Jag och Selander är uppe vid 22-tiden då jag inte fick barnvakt tidigare. Är det planerat någon fest innan???
Kommentera

Hong Kong: Stora som fan :-)) Har du precis tittat på En officer och en Gentleman???
Kommentera

Nä vänner..........ha en trevlig resa upp...Och se till så ni får med er tre poäng hem!!
Kommentera

70 Rodrigues: aha....stället där det bara finns bögar och tjurar...ehhh..hur är det med dina horn..=))
Kommentera

64Waern: Självklart så sitter jag med er lite mer distingerade herrar längst bak i bussen :-)) Ses i kväll!!!
Kommentera

70 Rodrigues: Junisarna placerar vi i främre delen och vi mer rutinerade i bak. Tänkte att du som är lång skulle tycka att det vore perfekt att inte ha en stol framför dig, men vill du sitta trängre så är det väl upp till dig.
Kommentera

Hong Kong: 12 mån på K4 i Arvidsjaur gör att jag redan är mer än van :-))
Kommentera

70 Rodrigues: Tycker du ska sitta i skidboxen på taket, så du vänjer dig med kylan uppe i norr..=)
Kommentera

64Waern: Längst bak, där får nog junisarna sitta :-))
Kommentera

Hong Kong: Ingen är mer ledsen än mig =) Möjligtvis Nobbe som nog inte har något emot ett eget dubbelsäte.

-HF
Kommentera

70 Rodrigues: Du får väl sätta dig längst bak så att du kan lägga ut dina långa ben i busskorridoren.
Kommentera

HF: Ledsen att göra dig och dom andra medresenärerna besvikna...men du får nog åka med i bussen...=)
Kommentera

HF: Jo en annan vaknade 1100 i dag :-) Festade loss med 2st från Tokiga Masar igår och dom var allt än glad på Byggherren Masken i går, det blåser snålt om han nu.

Nej nu skall jag kurera huvudvärken för att sedan sjunga upp mig i badrummet. Vi syns på bussen!
Kommentera

64Waern: Tänkte bara på benutrymmet :-))
Kommentera

66Hagberg: Skulle han ta sig hit lovar jag att gladeligen överlämna min plats och åka i bagaget själv ;)

-HF
Kommentera

70 Rodrigues: Seger i morgon...sen släpper vi aldrig slutspelsplatsen igen!!
Kommentera

« · 381755 · »