Brynäs IF

727880 inlägg · 7962 ämnen

Luleå HF—Brynäs IF

« · 381994 · » Till forumet

Sv: Luleå HF—Brynäs IF
Lilljanne: Enligt Rodrigues på plats spelade dom som ett gäng fi--or i sista.Vek ner sig totalt.Cassel en katastfrof.
Kommentera

E t t lag av sex verkar förlora ikväll. Vårt lag...
Kommentera

Clarence: Nä slutspel blir det inte...jag är jävligt rädd för SSK och MIF nu faktiskt.
Kommentera

faaaan!
Kommentera

Gusten: Nej, förvirrat försvarsspel helt enkelt. Mycket är kvar men nog känns det som att slutspelet är på väg att gå upp i rök. Tycker egentligen inte Brynäs är ett slutspelslag heller om jag ska vara uppriktig.
Kommentera

Lilljanne: Tack för kaffet. Fy Fan !
Kommentera

fyfan 6-4
Kommentera

6-4.................
Kommentera

sylf: Minst lika viktigt att lhc snor mif på så många poäng som möjligt.
Kommentera

Makkan: Tänk om....................
Kommentera

Skjut. Nu ska den sitta. Överasska oss nu tack med ett sent offensivt mål.
Kommentera

Nu kommer sista chansen.
Kommentera

sylf: PP nu. Gräv inte ner er än.
Kommentera

Makkan: En match pågår ju i 3 perioder........
Kommentera

Clarence: Håller inte med...om nu Korhonen är grymt bra enligt kommentatorerna och ändå släpper in 5 mål....dom är ju utspelade. Virrigt i egen zon
Kommentera

Clarence: Bittert är bara förnamnet.
Kommentera

Synd att dom inte orkar hela vägen när dom verkar spelat skapligt bra dom 2 första perioderna.
Kommentera

sylf: Jag tycker inte vi ska hänga laget idag, men det känns oerhört bittert detta! Man får väl berömma Luleås moral, motvilligt men dock!
Kommentera

Bright: Ja,det här lär dom inte vända.6-4 i tom kasse verkar troligt.
Kommentera

Lilljanne: Nej precis, det var j a g som bara la fram min personliga syn på vårens licensavgörande. Brynäs kommer inte att åka ur av ekonomiska skäl. Men kanske sportsliga. Det är så typiskt, man leder en match fyra gånger. Sen tar motståndet ledningen e n gång - och vinner...
Kommentera

sylf: Louleå har hemmaplan. Krävs en hel del då.
Kommentera

Makkan: PP ?
Kommentera

Fan blev det inte PP.
Kommentera

PP
Kommentera

Gusten: Näe,men jag ser att det var hans mål som "försvann" i sthlm.Dom kanske märkte att han inte fanns.
Kommentera

Gusten: Nu kommer sista chansen att ta poäng. Ta den nu Brynäspojkar.
Kommentera

Neeej! Nu har Cassel ont! Hoppas vid Gud att det inte är knät.
Kommentera

sylf: Nog för att han är snabb på grillorna men såå snabb visste jag inte att han var.
Kommentera

Clarence: Jag snackar inte om tvångsnedflyttning. Jag snackar om att Brynäs aldrig får en chans att köpa elitseriemässiga spelare. Det kommer ofelbart leda ner i allsvenskan. Kanske redan i år.
Kommentera

Gusten: Niklas Danielsson är en duktig kille,nyss gjorde han mål i J-20 i Stockholm,2 min senare är han med i Luleå.
Kommentera

I bästa fall är det fem poäng till kval efter denna omgång.
Kommentera

Lilljanne: Kommer i n t e att tvångsnedflyttas menar jag alltså!
Kommentera

God natt....det är väl själva FAAAN oxå...men iof skjuter man NOLL skott på mål på 10 minuter ska man fan inte vinna heller
Kommentera

SKIT !!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Lilljanne: Nu ska jag komma med en djärv,personlig gissning när det gäller allt dramatiskt prat om det här med elitlicensen och ev tvångsnedflyttning: Brynäs IF, eller någon annan elitserie- eller allsvensk förening heller för den delen, kommer att tvångsdegraderas! Detta inte ens om det ekonomiska läget så skulle motivera detta. De ansvariga förbunden har helt enkelt inte hjärta att göra något sådant. Detta kommer att stå klart till våren när frågan sätts på sin spets. Det här kan låta naivt och lite underskattning av mej, men jag är faktiskt helt övertygad och lugn i denna fråga. Mycket lugnare än vad jag är när det gäller det sportsliga resten av säsongen för Brynäs del!
Kommentera

Lilljanne: Nu har han inte hållit den längre.
Kommentera

sylf: nu är det kört tyvärr.
Kommentera

Fan vad trött jag blir.
Kommentera

DanS: J-18 ger sig aldrig !! dom hade en specialtränare på isen den 27/9 som visade hur man lirar hockey :-)
Kommentera

sylf: För länge!
Kommentera

Lilljanne: hehe 5-5
Kommentera

Lilljanne: Hur länge har den där Riksman hållt nollan nu ??
Kommentera

sylf: Det är Brynäs!
Kommentera

Lilljanne: Tammefan !!! hur går sånt till ?
Kommentera

Lilljanne: Däremot har björklöven vänt ett tvåmålsunderläge mot BIF med tre raka mål på fem minuter i J18. Då fattas bara ett lulemål så är allt som vanligt. (sade han defaitistiskt)
Kommentera

Lilljanne: Va ?????????
Kommentera

Lilljanne: J18 har dessutom klappat ihop...
Kommentera

sylf: Har du sett resultatet i J20? Brynäs sista mål är borttrollat. På swehockey blev det 3-2 till bajen. Händer bara Brynäs.
Kommentera

Clarence: Har vi inte bättre ekonomi nästa år är det bara att lägga ner och satsa på juniorhockey istället. Nästa år går tåget, sen är dom seriösa allsvenskarna ikapp. Men jag antar att Gävle med omnejd har knutit nävarna och gett sej fan på att stötta sitt elitserielag som aldrig förr. Kommer inte stödet är det ajöss med Brynäs och Elitserien. Då skiter jag också i det här.
Kommentera

Enligt Westerlind som är på plats så är det Hawaihockey, matchen kan sluta hur fan som helst. Hento har tydligen släppt ett par billiga mål, vi tackar.
Kommentera

« · 381994 · »