sylf: Jag var just in på Modos forum och skrev något liknande och blev naturligtvis omyndigförklarad :-)
Blinda stackare...
Zappaholic: Stackars domare, som måste stå ut med att ha Sundströms gläfsande nuna uppkörd i nyllet varje match.
Men gossar med bild, ge mig en hint om hur det ser ut!!!
Fick just veta att Honken rädda en straff
Comhem funkar igen, ALLA kanaler UTOM Canal+ Hockey.....
Prutt...
Alltså nu får det ju räcka med skador..hela säsongen riskeras ju fan snart. Har vi hyrt in Timrås läkarteam och fystränare eller ?
foppa78: I kväll får vi se ett Brynäs som kämpar om en plats bland de fyra första möta ett Modo som kämpar om en slutspelsplats.
Jag hoppas att alla Brynäsare är inställda på att ge allt i denna viktiga match. Även om det är kul att se nya spelare komma fram vill jag inte se att det är juniorerna som gör sin första A-säsong som är bäst i laget.
Det är dags för det rutinerade gardet att kliva fram. Nordquist har spelat över 80 minuter de senaste fem matcherna. På denna tid har han presterat fyra skott på mål. Skärpning anbefalles, och det gäller fler!
Startar en matchtråd för ikväll då!
Vore jävligt gött att tvåla till Modo borta ikväll men det lär bli tufft för Modo lär sälja sig jävligt dyrt!!
Tips 3-4 efter straffar Wänna avgör!