Brynäs IF

727880 inlägg · 7962 ämnen

Soling dissar BIF

« · 561662 Till forumet

Sv: Soling dissar BIF
GävleLasse: ja vem vet!
Vet du om det finns biljetter kvar tills imorgon?
Kommentera

Mickis: Tja, dristar han sig till att börja snacka en massa skit om sitt tidigare lag så är det ju ett bevis för att han endast tänker på sig själv.

Han var kanonbra när han kom, men sedan försvann han. Jag undrar om det inte var aliens som bytte ut "den bra" Soling och bytte ut honom med en sämre klon när han var på lasarettet med knäskadan.
Kommentera

GävleLasse: haha, jag tror oxå att han får det svårt att platsa i 1 lr 2 femman. Har hört lite här och lite där att framgången han fick i början steg honom åt huvudet.
Kommentera

Mickis: Det som har stoppat Soling i Brynäs är Soling själv. Jag har specialkollat honom på dvd några matcher och fick intrycket av att Soling är självisk och passar inte pucken förrän han verkligen måste. Han är ingen lagspelare helt enkelt. Och har han sagt en sån sak som citatet påvisar så är detta ytterligare ett bevis på att han är egoistisk. Visst många tycker nog att Brynäs borde gett honom mer förtroende men det är ju några tränare som har haft honom och det var först i KS som Fleming flyttade upp honom från 3:e kedjan. Jag betvivlar att han kommer att prestera så pass i Linköping så att han hamnar bättre i 3:e eller 4:e linan.

Och gör han det så kanske Linköping borde oroa sig lite över kvalitén på dess forwardsbesättning ;)
Kommentera

GävleLasse: Rätt av Soling och Brynäs att bryta. Soling har inte presterat vad man kan kräva, och ett klubbombytte var nog enda möjligheten. Återstår och se om han kan få ut lite mer mål i Lhc.
Kommentera

kacken: Tiden får utvisa om Soling gjort rätt i att flytta. Det kan ju t om vara så att båda parter tjänat på separarationen även fast vår vän Rodrigues är missnöjd.
Kommentera

kacken: Vi får väl be Aarnio tackla Soling extra hårt.
Kommentera

Soling dissar BIF
"2000 hade vi inte på matcherna i Gävle" Soling efter första träningen i LHC.

Som tack för stödet du fick vid alla skador och efter din bilkörning som lämnade många frågor??
Kommentera

« · 561662