« Föregående · 960973 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Då har en del av barndomen gått ur tiden. Konstigt nog hittar jag inget av hans arbete på youtube så vi får hålla tillgodo med den här "hyllningen".
Slas pratar jag om förresten.
Slas pratar jag om förresten.
Sv: Musik.
Salle: Äntligen hittade jag rätt version av Topo & Robys "Under the Ice" på Youtube. Dock så är videon extremt enformig...
www.youtube.com/watch?v=li-Mmp2gYjI
Så här låter det när Wayne Gresky goes italo disco!
www.youtube.com/watch?v=li-Mmp2gYjI
Så här låter det när Wayne Gresky goes italo disco!
« Föregående · 960973 · Nästa »
Rock on...