Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

After dark


After dark

Jag såg deras framträdande sent under hösten live och tyckte då att det var rätt okej. När jag nu ser reprisen på teven kan jag bara konstatera att det är bättre än vad jag hade föreställt mig.

Maken till framträdande.


Sv: After dark

250kg kärlek: Håller med. Sista kvällen på året så prickade TV4 rätt i programtablån.

Skål och Gott nytt på er moringar.


Sv: After dark
Hör väl inte till denna tråd men är närbesläktad.

Det är inte lätt att vara "horny" uppe i norr man kan lätt ta fel

« · 808107
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja