Alpina världscupen
« Föregående · 316091 Till forumet
Sv: Alpina världscupen
Carina: Det kanske är sant men det såg ändå inte lovande ut. Hon nöp ju inte i med skidorna i en enda sväng kändes det som.
Sen får vi ju hoppas att Nyberg håller i sig, och förhoppningsvis bättrar sig på herrsidan.
Och på tal om det så var ju herr Miller grym i sin åkning!
Sen får vi ju hoppas att Nyberg håller i sig, och förhoppningsvis bättrar sig på herrsidan.
Och på tal om det så var ju herr Miller grym i sin åkning!
« Föregående · 316091
Det tråkiga var ju den tredje svenskan, Hargin. Fan vad hon åkte dåligt. Jag har sett Kalle Anka Cup-tävlingar med mer teknik än vad hon presterade!