Poffa: Det är straffbart att avsiktligt sprida virus !!! ( c :
Bästa Julsångerna
« Föregående · 474126 Till forumet
Sv: Bästa Julsångerna
Poffa: Som MAX supporter, så blir allt MC Donalds gör bara ett dåligt plagiat. Men jag har tolkat det som dom haft Bacon burgare.
Du ser hur vilseledande reklamen är ?
Snart säger dom väll att dom uppfann hamburgare, eller tom tämde kon så dom kunde slaktas och göras hamburgare av.
Du ser hur vilseledande reklamen är ?
Snart säger dom väll att dom uppfann hamburgare, eller tom tämde kon så dom kunde slaktas och göras hamburgare av.
Sv: Bästa Julsångerna
Helg Ernest:
De påstår inte att de haft en baconburgare sedan 83, de påstår att de haft McFeast sedan 83 och att de NU har den med bacon.
Sv: Bästa Julsångerna
Dream Team: Bar synd att Fjolliga MC Donalsds försöker kopiera den och dessutom ha mage att på stå att Mc Donalds har haft en burgare med Bacon sedan 83 . Vilken jävla lögn !
Sv: Bästa Julsångerna
Poffa: Jag får nog säga Tomte jag vill ha en riktig jul med Busungarna alternativt Kalle och hans vänner med Lars Vegas Trio
Sv: Bästa Julsångerna
Poffa: Min all-time favourite när det gäller jullåtar kommer alltid vara Last Christmas med Wham, så det är lika bra jag säger det.
Videon är ju en klassiker.. ;)
Sv: Bästa Julsångerna
Poffa: Tyvärr har jag ingen länk men "O´Holy night" med Dream theatre är nog den bästa jag hört. Under bar version där LaBrie får tjuta allt vad han orkar.
Bästa Julsångerna
Så här när det lackar mot jul så sitter ni väl ute i stugorna och nynnar på diverse julsånger. Vilken är bäst? Här snackar vi då inte bara "O helga natt" och sådant utan även lite nyare julsånger.
Mitt bidrag blir: "Adolphson & Falk - Mer Jul"
« Föregående · 474126