Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Bosse Ringholm!!


Bosse Ringholm!!
Uttalade sig om Svenska polisen som idioter och jävligt lata! Måste man be om usäkt för ett sådant uttalande! Jag brukar inte be om ursökt om jag säger saker som är 100% saningsenliga ;)

Sv: Bosse Ringholm!!
mattias - 74: Bosse rules!!!

Sv: Bosse Ringholm!!
Bissett19:

haha och naturligtvis skall reinfeldt kritisera ringholm, precis som om han är världens frommaste person :D

« · 578140
Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja