Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Datafråga...


Datafråga...
Var ställer jag in så att anv.namn och lösenord sparas i datorn? Jag vet att jag pulat med det några ggr förut men kan så här på gamla dar inte dra mig till minnes var inställningen ligger. I alla mina datorer sparas lösenorden efter att jag fått frågan om jag vill spara dem en gång för alla. Utom i den bärbara. Där får jag frågan om jag vill spara, svarar naturligtvis ´ja´ men lik förbaskat så sparas de inte.

« · 292645
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja