Favoritgrogg?
« Föregående · 508195 Till forumet
Sv: Favoritgrogg?
Ikväll får jag verkligen undervisning i groggarnas glada värld.
Undrar om jag skall testa något, nja tror inte det, då groggar inte är min melodi.
Om jag mot förmodan dricker någon gång så är det enbart öl som gäller.
Sv: Favoritgrogg?
Gin & Tonic är definitivt något man alltid kan falla tillbaka på. Den har hållit klassen länge nu. Av någon anledning smakar den bäst utomlands.
Fast när man skall hänga med och vara modern blir det Red Bull & Vodka.
Å-vi-dö och cola, en av farsans "klassiker". Fast det är klart kan man blaska Parador så går väl vad som helst ner :-)
Sv: Favoritgrogg?
Frozen Lemon Daiquiri sittandes i en pool i Key West under den floridanska solen...
Sv: Favoritgrogg?
Metal Guru:
Grogg å grogg, Vad är det för fel på en kopp lite mickrad varm sprit och 2-3 skedar snabbkaffe.
Då har vi en Delsbokask
Sv: Favoritgrogg?
Metal Guru: I mitt fall kanske blaskigheten beror på hur många delar jag blandat tranbärsjuicen med vatten?
Sv: Favoritgrogg?
Frisco: det där lät faktiskt ganska gott. Kanske man kan bli bjuden på om jag skulle ha vägarna förbi Ö-vik.....
Sv: Favoritgrogg?
Frisco:
Isbitar är för veklingar.
Oavsett hur fort du dricker, blir det för blaskigt.
Isbitar är för veklingar.
Oavsett hur fort du dricker, blir det för blaskigt.
Sv: Favoritgrogg?
miiike66: Rödtjut och Coca Cola, hälften av varje...
Kan få en vitvinsfjant som mej att gilla Rioja!
Kan få en vitvinsfjant som mej att gilla Rioja!
Sv: Favoritgrogg?
mok: [Whiskey blandat med cola = skandal!] Klart det är skandal att blanda whiskyoch cola. Men nu är det Lord Calvert vi snackar om. Denna dryck är gudomlig att blanda med Cola.
I övrigt tycker jag att en sexa explorer, 12,5 cl redbull och en rejäl skvätt Jokk Tranbärsjuice smakar otroligt gott. Naturligtvis har man ett gäng isbitar i glaset också.
I övrigt tycker jag att en sexa explorer, 12,5 cl redbull och en rejäl skvätt Jokk Tranbärsjuice smakar otroligt gott. Naturligtvis har man ett gäng isbitar i glaset också.
Sv: Favoritgrogg?
65selander: Som den ismakare jag är och som jag kanske alltid kommer att förbli så föredrar jag is i grogget från Timrås vita ispist - rätt ner i plastmuggen, tjoflöjt sa Janne Vängman. Tyvärr så kan jag inte fortsätta mitt engagemang här på cafét mer ikväll eftersom jag måste ut och skotta bort plogbilsaktivister efter vägarna...
Ha en fortsatt trevlig helg alla helgalkisar...
Ha en fortsatt trevlig helg alla helgalkisar...
Sv: Favoritgrogg?
65selander: Dambesök ja då kan man blanda baileys, sprit, mjölk samt liten skvätt bananlikör :)
Sv: Favoritgrogg?
250kg kärlek: Mariennella och Fruktsoda var en av Farfars favoriter, förutom Eau-de-Vie och Cola.
Tyskarna som jag brukar umgås med dricker Pepsi och öl :-)
Sv: Favoritgrogg?
Lumber Jack: Herregud sitt du med folk från Mitthögskolan eller?
Riktig Rocker är Apelsinjuice och renat med lite is i. Har du dambesök så droppar du ner lite Grenadine i skiten
Sv: Favoritgrogg?
Kir och pepsi alternativt marinella och trocadero. Om såna fjes-rusdrycker räknas in.
Favoritgrogg?
Äh vad fan det är ju fredag så varför inte en tråd om grogg?
Dricker just en vodka med Fanta Pineapple/grape, inte helt oävet, om en säger så. Annars så är nog favoriten som håller i alla väder ändå något så tråkigt som Gin & Tonic, tätt följd av en Lord Calvert med Coke Cola (men inte så mycket Cola).
Dricker just en vodka med Fanta Pineapple/grape, inte helt oävet, om en säger så. Annars så är nog favoriten som håller i alla väder ändå något så tråkigt som Gin & Tonic, tätt följd av en Lord Calvert med Coke Cola (men inte så mycket Cola).
« Föregående · 508195
Efter dessa öl går man lös på whiskey - gärna Jack Daniels eller Jim Beam. Det är väl inte så där supergott kanske om man jämför med Highland Park och liknande fina whiskeys - men det är tufft.