Folktoppen
« Föregående · 747081 Till forumet
Sv: Folktoppen
Salle:
Jag vet, men det är så härligt uppfriskande att bli upprörd. Nu ska jag ta och dricka mig salongsberusad och titta på kvarteret skatan, lite kvalitetshumor.
Olé
Jag vet, men det är så härligt uppfriskande att bli upprörd. Nu ska jag ta och dricka mig salongsberusad och titta på kvarteret skatan, lite kvalitetshumor.
Olé
Sv: Folktoppen
scim: Att du inte ser Grabben i greven bredvid. Så du får lite lättsam stämning.
Måste va bästa repliken jag måste memorera.
IGEN?
Faan dom är ju som kaniner
Måste va bästa repliken jag måste memorera.
IGEN?
Faan dom är ju som kaniner
« Föregående · 747081
När man avslöjar vilken pajas man placerat på förstaplatsen, ramlar jag ur den ouramlerliga soffan jag nyss inhandlat:
Robert Gustafsson.
Oh my god.
Nu uppträder han dessutom och kör samma urvattnade skämt som han plågat oss med i 10 år i olika upplagor av *gång.
Usch!