Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Förstörd AC/DC klassiker.....

640664 · » Till forumet



Sv: Förstörd AC/DC klassiker.....
RocknRolf2:
Brian? Är inte det Geordies gamle sångare?
Vad gjorde han se'n?

Sv: Förstörd AC/DC klassiker.....
Ooooh, bästa rockbandet någonsin! Kommer med ny skiva 06 dessutom.
Men den klassiska frågan är.. vilken sångare föredrar ni, Bon eller Brian?

Hardcore Bon här, även om Brian är grym han med

Sv: Förstörd AC/DC klassiker.....
NallePhu: Håll dig till ORGINALET !!!!!!!

Fick mail nyss från deras organisation (22:37)

25th ANNIVERSARY OF BACK IN BLACK CELEBRATION!
GET A DISCOUNT AT THE STORE AND GET A FREE BONUS DVD!
In honor of the 25th Anniversary of the Back In Black release, you can save an additional 10% off all AC/DC products when you use the coupon code ACDC at checkout. In addition, you can also receive a bonus 5 song AC/DC DVD when you purchase 2 or more AC/DC titles and use the coupon code ACDC at checkout. The bonus DVD features classic AC/DC videos including an unreleased clip of "You Shook Me All Night Long"! Limit one free DVD per order. Click here to start shopping!

GET MORE ON AC/DC:
ACDCROCKS.COM

Sv: Förstörd AC/DC klassiker.....
westerlind: Ni Frösöbor är så känsliga.

Sv: Förstörd AC/DC klassiker.....
Frisco:
Nu tycker jag du börjar bli lite väl intim.

Sv: Förstörd AC/DC klassiker.....
westerlind: HAHA. Jag vill ha tillbaka honom ja. Men inte som hockeyspelare.

Sv: Förstörd AC/DC klassiker.....
Frisco:
Antagligen någon hockeysupporter från Nygatan som vill ha tillbaka sin hjälte från Skellefteå.

Sv: Förstörd AC/DC klassiker.....
NallePhu: Den återstående procenten då?

Sv: Förstörd AC/DC klassiker.....
NallePhu: Helgerån är det enda man kan utbrista, Skandal!! Alltså att 8% röstat på Brinken.

Förstörd AC/DC klassiker.....
Jaha då kom ytterligare ett lågvattenmärke när Brinkenstiärna släppte sin cover på AC/DC:s klassiska TNT, Sedan försöka fånga folk att köpa singeln genom att ha Natacha Peyre i videon.
En omröstning pågår ute på Aftonbladets hemsida, Covern har ca 8% i röstning medans orginalet har ca 91%.

640664 · »
Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja