Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
En riktig stjärna. Här kommer mina tre absoluta favoriter från Sveriges klart bästa komiker. Fyll på med fler bra exempel.
Robert Gustavsson - The Ambassador Robert Gustafsson - Ove Markstrom, klorin Robert Gustafsson - Hvad gør vi nu, lille duHellge: Du var ju inne på musik från "Down Under".
Lyssna på detta och njut. Skön Rock'N'Roll och ett underbart namn.
Johnny Diesel & The Injectors - Soul Revival Johnny Diesel & The Injectors - Cry In Shame Johnny Diesel & The Injectors - Lookin' For Love
Wayne Gresky:
Jag har tidigare varit en ivrig motståndare till dödsstraffet, men ikväll har jag börjat revidera min uppfattning.
Som jag bubblade till Ali: "Jag är mållös. Först 9/11, se'n det här."
...och som om inte det räckte,
här kan ni köpa Buddha Lounge Renditions Of Led Zeppelin för småpengarna 129 pengar.
AC/DC i Buddhistisk tappning.
Press play, then pray.
Wayne Gresky:
Herre jävlar. De har molestat arvet från Metallica och AC/DC också.
Ring landsfiskalen!
Alisandali:
Om Lemmy hade varit död hade han roterat i sin grav...
Som kanske den största samlaren i Sverige på den fina och viktiga orkestern Hawkwind tror jag inte mina öron och ögon, då följande - ja, jag saknar ord - visas på min bildskärm och stöts ut ur mina högtalare.
Som tur är tycks Buddha Lounge Renditions Of Hawkwind bara finnas i formatet mp3, och mig veterligen är inte det godkänt i min samlarvurm på någonting som 'måste' införskaffas.
Tryck på playknappen.
Om ni vågar.
Udda är det definitivt. Yuck!
Rätt tråd, förutom att det här är två svenskor som går over the top i England.
Hände den 17:e maj i år, och figurerade i kvällspressen för någon vecka sedan. Dessa tio minuter är bland det jävligaste jag sett av verklighet på Internet - och helt gore-fritt.
Ett exempel på vad fencyklidin kan göra med den mänskliga organismen. Även känt som Angel Dust.
För en dumskalle som mig som inte har orkat sätta sig in i det, går det att få en kort sammanfattning av vad som egentligen har hänt? (I allmänhet alltså, inte på Island.)