Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sannes: Om jag räknat rätt så är det 20 ggr.
[url=hajpad.se/nyheter/caroline-af-ugglas-snalla-snalla]Enligt denna sida åtminstone.[/url]
Salle:
Depeche är ju kungar,så Arvika vore nåt,men tyvärr missar man det,måste infinna mej på en beach vid Medelhavet just då;)
Men detta vore nåt att se utöver Depeche:
Wayne Gresky: Funderar på att uppsöka Arvika i sommar för att återigen se mina favoriter
[url=
www.youtube.com/watch?v=5bsXOcK9_Cw]Depeche Mode - Wrong[/url]Men det finns ju annat som skulle locka om man stannar ett tag.
Halva The Knife tex
[url=
Och sen finns det ju några gamla bekantskaper som Elegant Machinery, The Mobile Homes mfl som lockar
Men det vore ballt att se stompa lite till Der Mussolini eller allsånga med till
[url=
www.youtube.com/watch?v=jDQPVXUegPs]DAF - Der Reuber und Der Prinz[/url]Med anledning av att jag idag fick biljetter till U2:s spelning i Gbg så kör vi en tre från en med dem.
Sunday Bloody Sunday
Pride (In The Name Of Love)
Och så slutligen låten som avslutade varenda kväll i vår stuga på Student Ski Week.
With Or Without You
Sitter och ser på SVT:s nya Roasting-program Grillad.
Trodde att roasting skulle innebära att det var EN personen som skulle häcklas på ett roligt sätt. Men än så länge har grillarna mest pratat om varandra och huvudpersonen Per Moberg har mest suttit som nån slags utfyllnad i en fåtölj,
Skulle jag varit Per Morberg så skulle jag blivit besviken.
Okej!
;)