Tycker alla som gillar hårdrock/gothmetal ska skaffa sig albumet For My Pain - Fallen ett mycket bra album. Där b.l.a Tuomas Holopainen från Nightwish spelar
Ändå är jag djupt skeptisk till dessa siffror: Kan det verkligen stämma att de två människor som växt upp intill Nätraån helt hamnar utan för er storsnackares nobla sällskap? Hade jag inte kollat först hade jag utan minsta tvekan gissat på en topp 3-placering för båda.
Själv skriver jag bara när jag har något viktigt att säga.
Under användare (uppe till vänster, under SportSnack-rubriken) kan man sortera användarna efter antalet inlägg i fallande ordning. Då får man den lista som Westerlind presenterade. Du kan även sortera på andra spännande saker, samt söka efter användare.
Däremot tror jag bestämt att någon annan klubb (läs brynäs) skulle må bra av att höja sitt marknadsvärde och dra in lite kulor till kassan så kanske botten i kistan skulle täckas iallafall! Elitlicens 2004?
Är det någon som vet om något program där man kan klippa upp mp3-filer utan att konvertera dem till råformat. Har en stor mp3-fil som jag vill klippa och göra flera små av och det vore ju skönt om man slapp göra wav av härligheten och sen komprimera tillbaka till mp3.
puffe4: Till din stora förvåning har jag sett de sex filmerna Peter Sellers medverkade i åtskilliga gånger, och några av dem tillhör mina absoluta favoriter. Sedan blir jag illamående över hur de fortsatte mjölka konceptet efter hans död, men det är en annan fråga.
Kent
The Sounds
The Ark (helst live)
de bästa svenska banden
säkerligen fler men inte för mig just nu