ernie eagle: Glömde tillägga, finns det ngn fin flicka som vill gå på hockeydejt med mej, är det bara att höra sig genom att skicka ett mess här på HS!
Kan du skicka över en lista över din samlade förmögenhet först? Så jag vet ifall jag vill ringa eller inte. Att du håller på TIK är ju en liten nackdel, faktiskt.
mattias - 74: Då går du tillbaka till affären och byter ut den.Jag antar att du har garantikvittot kvar, och då ska det inte vara några problem att få en ny.
Då vill jag också efterlysa. Jag söker någon rik människa som gillar hockey, är smart, kan massera, bor i närheten, inte röker eller snusar, lyssnar på bra musik, inte är svartsjuk och som kan tänka sig att dela med sig av halva sin förmögenhet till mig utan att vi nödvändigtvis måste gifta oss.
Robban: Finns väl ett antal därifrån men för att nämna just tre får det bli efter eget tycke och smak: Black Sabbath och Led Zeppelin. Iron Maiden är jag osäker om det är ett band från The Midlands, men dom är i topp i alla lägen.
willysson: Kan inte hålla med dig där. Det har i mitt tycke inte kommit ut ett bra tyskt album sedan Uli Roth lämnade Scorpions. MSG räknar jag inte som tyskt. Någon enstaka låt har de väl producerat (tyskarna alltså) men ej ett helt album.
Ok jag ska väl inte glömma Accept, men det är undantaget som bekräftar regeln.
Tacka vet ja britterna. Och då tänker jag närmast på de från Midlands och några gubbar från London.
Så här på kinesiska nyårsaftonen vill jag önska alla ett gott nytt år! Lite kul för alla med Öviksanknytning, vi går in i Modos år i år enligt den kinesiska almanackan. Grattis alla i norra Västernorrlands Drop-the-puck-kretsar!
mattias - 74: Kan varmt rekomendera att besöka denna festival. Var ner dit förra sommaren och bevittnade en kanon spelning med Judas Priest. Kannon stämning och ett schysst festivalområde som inte blir till en stor lerpöl vid regn. Bra camping och en organisation av världsklass. Eller som Udo Dirkschnieder utryckte det.