Helg Ernest: Johan Andersson spelade jag golf med i sommar (klubbmästerskap). Andersson är faktiskt en rätt så skaplig golfare fast han är nog ännu bättre på affärer.
Kickan: Hörrö du du !!!! Jag var in på erat kansli i Torsdags vid 12 tiden. Skulle kolla upp biljett läget. Tänkte ju ta några SSABare med mig på matchen. Vi la ner, så jag satt i hotell lobbyn och kollade den på Canal+ Comfort hotell Storgatan 56 tror jag det är ? Vid bussstation
El Maco: Jo, passa dig ! ( c : Jo, jag flög till Fjolltrtäsk med Johan Andersson. För er som inte vet vem det är. så var han huvudsponsor till Timrå när dom gick upp i ES. Han hasde bla. ihop det med Yvonne Ryding. (Chromager & hälsokost) Han var en väldigt trevlig och sympatisk kille. Däremot var hans sällskap utdömd av mig.(Inte Ryding)
Dragan 2k: Just det ! Han var verkligen lika sliskit vidrig som i TV. Undra om han Duchar överhuvettaget, eller kör han med 2 ton hårvax ? Men man kan då inte anklaga honom för att inte ha en attityd ( c : Större skjälvförtroende får man leta efter.
Ps. Ryding är väl en okonstlad blondin hon...