Café

Grupper · 50841 inlägg · 1049 ämnen
« · 544212 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Hitta bilden!
nummer41: Lite klurigt men om du tänker till så ska det nog gå...

Salle: okidoki, då vill jag se en bild på Bulla och Bosse Ahl på en bardisk!

nummer41: Visst seru... Bara att önska dårå. Gojan heter Göte förresten.

Salle: Erica&Goja

Sv: Just nu på tv!
Inte just nu men 2100 på ZTV så kommer South Park: Bigger, Longer, & Uncut.
 Filmen är en riktig höjdare har själv sett den ett par gånger. Kylen är laddad med Coca Cola, OLW Lättsaltade Chips och Taco Dip.

65selander: Ähh, det är ju helg och då kan man väl skriva lite hur som haver. Är man bara tillräckligt påverkad av gasolen så har man inget minne av att man varit inloggad på HS och skrivit en massa dynga. Sen så går det en vecka igen och alla gamla skriverier är glömda och förlåtna.

"Lär dig livets enkla gåta, älska glömma och förlåta".

Peace broder...

Sannes: Japp, både hängsle & livrem. Det är grejer det.

Då vill jag se en bild på Erica Johansson och en kakadua.

miiike66: Har du varit ute kört en Gasoldriven ismaskin igen nu med tanke på ditt inlägg?

Salle: Jaja, senil är jag men faen inte gammal. Jag lovar att hålla mig härifrån i minst en vecka. Men sen så är jag tillbaka och oredar ner här på HS.

Ha de så ses vi om en vecka igen...

miiike66: Okej då... Lite överseende med vissa gamla (läs senila) stötar här på HS får man väl ha. Men när dessa får såna som går med i deras villervalla så måste ju nån leda in de små på den rätta vägen igen.

Salle:
Nu garderade du ordentligt, må jag säga.

Din tur att önska.

Salle: Jahaja - ska det vara på det viset så loggar jag ut igen och återkommer inte på flera dagar och nätter.

Ni måste vara lite flexibla och tillåta gamla stötar som en annan att få härja fritt och ställa till med lite villervalla i ett par inlägg en gång i veckan. Det är väl det minsta man kan begära

Ni överlever säkert tills nästa vecka då jag loggar in och skriver nåt fyndigt och jättesuperdupersmart igen.

Avslutningsvis så önskar jag mig en skitfin sommar i hela Medelpad. I resten av landet får det gärna spöregna.

miiike66: Enklaste regeln är väl ändå att bara önska när det är din tur.

nummer41: Det är inte din önskan. Fortfaranade är det Sannes princessbilder som gäller.

nummer41: Underbart vacker. Nu kör vi nya och lite enklare regler så att alla förstår tycker då jag dårå. Poffa ska inte tro att det är han som bestämmer när man för en gång skull tar sig tid att plita ner ett fint och vältaligt inlägg.

Önska på bah...

nummer41: Håll dig till rätt önskning är du snäll. Det kan bli lätt rörigt annars.

miiike66: Kenworth med en fet Cat-V8-rova ???

Sannes:

[url=worldroots.com/brigitte/gifs2/denmarkroyals.jpg]Hela tjocka släkten...[/url]

Salle:
Fel, fel, fel. Din bild är på två systrar och en mamma.

Poffa, Frimansson, El Maco och Salle m,fl: Nu är jag "back in business again".

Jag vill se ett stort VM-guld. Ju större desto bättre.

Sen så vill jag passa på och hälsa till mamma också dårå. Hej mamma! Solen är full och jag skiner.

Man har väl igenkligen tre önskningar?

Då vill jag också se en fet bild på nån läcker br.. ehh truck, gärna 24 meter lång dårå eller ett road train och gärna av märket Scania eller Volvo eller Daf eller Man eller varför inte en Kenworth med en fet Cat-V8-rova under huven. Helst ingen Renault eller Iveco men kniper det så kör till.

Avslutningsvis så vill jag bara önska mig och er andra en fortsatt trevlig helg och må Zamboni, Frank dårå, inte vända sig i graven igen...

nummer41:
Här kommer det ännu en lätt önskning från min sida.

Jag vill se en bild på Prinsessan Benedikte dessutom så skall hennes två systrar vara med på samma bild. Och kom nu inte med någon gammal bild utan det skall vara en bild som är tagen de senaste åren.

Sannes: Jo det var ju rätt, ska tänka mig för om jag får önska igen senare, lite utmaning måste det ju vara...Vad vill du ha för bild då?

Sannes: Du har rätt... Har Du kanske shoppat i Tyskland....hehe. Men om man spanar när man åker förbi Odense så kan man få se en skorsten som ser ut som en giraffhals...... där, där gör dom den ädla drycken.... Förresten, trot eller ej, så har en giraff sju halskotor precis som alla andra som är i samma bransch som giraffen enligt Linné eller någon annan kloker faaan... Fast där har nog längden en viss betydelse..........;-)

nummer41:
Kan detta vara rätt ölsort?

Myggan: ...en bild på ölsorten Albani Giraf på burk kanske man kan få se?

nummer41: ej snygg men önska på

Sv: Bilnummer i nummerordning,,,,
Friman SR:

Finns inte numret 000?
Jag har inte sett det någon gång (tror jag) men iallafall, det finns alltså inte?

Myggan: inte såå snygg men...? Hopppas jag hamnat rätt nu...

muzze: En snygg bild av Tudors svarta katt.

Myggan:

888888888 och femti make a wish

Friman SR:

Då vill jag se en äkta svensk solstolle.

Sv: mobiltelefon
mattias - 74: Isåfall är det ju lika bra att inte äga någon mobil och jag gillar dom flesta,-)

Poffa:

Själv ringde jag och bad om hjälp i förrgår. Irrade runt och försökte hitta stället jag skulle till i ca tjugo minuter, och när det började se hopplöst ut och bara var fem minuter kvar tills jag skulle vara där (och mina marginaler var helt uppätna) insåg jag att jag inte skulle klara av att hitta dit själv. Då var det tur att jag hade min mobil! Inte SOS, men ändå.

Myggan:

Främsta anledningen till att ha en mobiltelefon är i mina ögon att man alltid kan ringa och be om hjälp när det hänt något. Två gånger under de tolv år jag haft mobiltelefon har jag ringt SOS. Båda gångerna har mobiltelefonen varit flera minuter snabbare än att hitta någon stationär telefon att ringa ifrån.

Så även om det inte finns ett vardagsbehov av mobiltelefonen, så finns det tillfällen då mobilen verkligen är bra att ha. Gillar man då inte att tala i den, ja då har man den avstängd fram tills dess att det verkligen händer något.

Friman SR:

Ja eller ocskå kan han ju ge numret till de personer han inte gillar för då får han ju en anledning att ha mobilen avstängd =)

Friman SR: Nu glömde jag lite fakta.... Bilresan på 44 mil företogs alltså idag....... 004 och 005 på 44 mil...... jag e lite coco.... Sen nu, idag ska vara igår rent kronologiskt.....;-)

Friman SR: Jag sade lite fel.... jag hittade 004 och 005 efter en bilresa från Göteborg till Helsingör via Helsingborg tur och retur(44 mil totalt) så det kostar att leka en rolig lek.......;-)

Bilnummer i nummerordning,,,,

Jag är fullständigt coco i skallen som nu gått på denna lätta som då startades av kanske City 107....

Man ska alltså hitta samtliga bilskyltsnummer från 001 till 999... Man ska hitta dem i nummerordning så man har ingen kredit vad man än har hittat tidigare..... Jag hittade 001 för två veckor sedan och med diverse fraktande på gatorna så är jag nu fortfarande på 006 då....

Man vinner inget.... Det man vinner är leende och skakande på huvudet och att ens polare tycker man är helt coco...... Men då kan man raskt peka på 001:an så kliver de kavat med leken de oxå och efter ett tag så ler de....

Frågeställningen är intressant.... Hur lång tid tar det att hitta nr 001 till 999 i nummerordning... Vad är sannolikheten för att... o.s.v Det går att spekulera i tills korna går hem..... 

Börja nu söka 001... men passa er för parkeringar, när ni sneglar dithän så är man inte en så bra bilförare.....;-)

001:an först alltså, själv letar jag 006 som en galning sedan två veckor tillbaka.......;-)

Myggan: Lämna då bara ut numret till dem du älskar.... Då slipper du struntprat om du då älskar dem........;-)

Friman SR: Jag är absolut inte tvärstvärs och jag kan mycket väl tänka mig skaffa en mobil men känner absolut inget behov av en sådan.
Jag kanske missar några väsentligheter men samtidigt så slipper jag nog också mycket struntprat.

Myggan: Håll ut så länge du kan..... Men var inte tvärtvärs... Anpassa dig och ta det lite pö om pö, annars kanske du missar väsentligheter....

El Maco: Det finns ju fortfarande den vanliga telefonen. Men det jag saknar är väl att med den kan man inte skicka SMS.

Myggan: Jag tycker att det är krångligt och besvärligt att inte kunna ringa när man måste eller vill.

El Maco: därför att jag aldrig har tyckt om att tala i telefon. Mina vänner vill jag mycket hellre besöka än ringa till. Dessutom verkar det krångligt och besvärligtatt alltid bära med sig en mobiltelefon.

Sv: Drömbilen måste debatteras.
Helg Ernest: 120...? 220 så ljuger du inte, om jag sa V så är en rak en rak och ett V ett v, men en rak 6:a på 220 kan man få för en billig peng och antar man 100' till så får man en V8:a  på 320 HK, sen är det fritt att importera... En jävla cool bil är det....

Friman SR: Rak sexa var det på 120 Hk 3,77Liter
Dvs en 230 cubic inch

´Misstanker att bilen på denna bild är Hasses.

Helg Ernest: Men det var igår och denna kostar nästan ingenting med V6:a, men vem faan vill ha det, lägg på 100 papp och du får V8:an som du kan importera och bli fräckast med i alla kategorier i stället..........:

www.fordvehicles.com/cars/mustang/launch/

Tekning = V8:a ja....... tills puckan släpps.....;-) 

muzze: Det är Du nu.... Önska en bild.... på... ja det bestämmer Du....

« · 544212 · »