Ähhh fan, jag har suttit här och funderat på vilken min favvogrogg är och jag kommer fram till att jag inte är nån groggare utan jag gillar Carlsberg Hof bäst av allt, jäklar vad sugen jag blev.
HF: Hmm, jag som trodde du menade "Det är därför man har en flaska mindre i baren när Selander varit på besök". Fast uppenbarligen läste jag ordentligt fel ;)
Paddan: Ang dyrgrip så kanske dom £ var en spottloska i havet. Jag hade glädeligen sopat i mig drycken och för att ytterligare svina så hade jag öst in en massa is också i glaset
Salle: Varför dricka Bells när man kan dricka något bättre. Har man pengar så bryr man sig inte. Inte skulle jag dricka något skit om jag hade råd att köpa bättre vara hela tiden.
Det som är värre är att dom drack upp den på en kväll... Även om dom var en "grupp" så lär ju glas nummer 4 och därefter vara lite bortkastade då man kunnat ta en "normal" virre istället.
Salle: Dålig förtjänst på flaskan... skulle jag säga
"The Dalmore 62 years såldes nyligen tillPennyhill Park Hotel i England för £30.000. Det är den sista flaskan av den 62-åriga whiskyn från Dalmore Distillery. Ägarna Whyte &Mackayär nöjda med försäljningen och betonar att det stärker whiskymärket Dalmore. Thewhiskyexchange (www.thewhiskyexchange.com) i London förmedlade försäljningen och anses vara en av de största återförsäljarna av exklusiv whisky. Källa: rediff.com."
Per HApps: Creatives Zen (5bg) finns ju. Bra ljud, dyker upp i filhanteraren som flyttbar disk, USB 2.0, radio och bra batteritid. Har funderat på en sådan själv. 1849 på PåAv om jag inte missminner mig