Friman SR: Inte oväntat så är det ej rätt. Jag kan ge ledtråd: Bilen Iceman kör är en gammal transportbil för F1-bilar och dom har Kimi's racer på flaket.
Jag var i ett jättelikt köpcentrum i Silicin Valley nånstans en gång. I källaren på den fanns en hockeyhall. Det enda udda med den var att taket var lite lågt, och läktarna var med US-mått mätt 'spartanska'.
Jag har varit på träningsläger så armhävningar är jag numera grymt bra på. Så det kommer nog ytterligare en Uddevallabro önskning om en månad eller så.....
Frisco: Tydligen, jag hade glömt att jag redan varit på den däringa bron och botaniserat. Men då borde det ju vara hur lätt som helst att hitta bilden.
Jaja, jag skall önska, men frågan vad..... Men kanske skulle önska en bild på sig själv när jag är mitt i dansens virvlar, nä förresten det skall jag inte göra.
På tal om vägen till Uddevalla så vill jag se en bild på Uddevallabron.
Dream Team: Bara att köpa den tycker jag. Sen har du lite att stå i om du fortfarande vill ha med trådgården i topp 25 i sverige :) HAr man inte problem så skaffar man sej
I GP Bostad annonseras det titt som tätt om lägenheter och hus för alla och envar. Mest i den lite högre prisklassen, skulle jag nog säga, ändå. Ett bevis på just detta hittade jag idag.
"Objekttyp: Villa, 2 ½ plan Kategori: Friliggande villa Rum: 10 Biarea: 10 kvm Boarea: 350 kvm Tomtarea: 4650 kvm Byggnadsår: 1700-talet Begärt pris: 3 500 000 kr/Utgångspris.
Stor, välskött och charmig villa med anor från 1700-talet. Den påkostade och prisbelönade trädgården bör ses med egna ögon. Ca 400 m till Öresjön."
Bilder på schabraket, se länk..
Det finns dock värre exempel än just detta, både vad gäller pris och nivå på "lyxighet"....