Finns det något ord jag hatar mer än något annat just nu är "Blogg" förstår inte att en sån liten företeelse sprider sig värre än Ebola.
Varenda j-a skit tidning har snart en blogg. Snart ersätter väl skit kanalen TV4 sina Nyhetsprogram med bloggande. arghhhhhhhh
*********************************************** Hittar ingen nattkamrat Rycker tag i ett as desperat hej hej vart ska du gå Säg säg ska du med på Cool å nattligt liv e min livsstil Magnus Uggla -77 "Ja just du ska vara glad" ***********************************************
65selander: Eftersom jag ännu inte är fullvärdig medlem i BHK så kan jag inte yttra mig om Lars Janssons eventuella kvaliteter eller brist på sådana ;)
Åh, vad trevligt en bild på fredsmäklar-Carter. Varsågod och önska!
...fast du hade fått bonuspoäng om du hade valt länkad bild i stället, då det inte bara är en UNF:are utan faktiskt min kompis som leker med Bodström på bilden.
Mats Edström: Då vill jag se en bild av..... Ja före jag skriver det ska jag tala om att jag drar iväg på lite party i och med denna önskning och överlåter därför er andra att rätta. Men det ska inte vara några problem.
Detta var ju skrivet utav Håkan Bogg från Mora ju :-)
Du sitter väl inte och dricker pås sprit igen?
Har du några rykten från andra sidan pölen att sprida?