Jag kan gå tvärs över gatan och tanka åt dig, en av bensinmackarna är precis utanför jobbet. Det är såpass mycket bilar, så de spärrar vår in och utfart till jobbet.
Inte många timmar kvar tills du dyker upp här. Och tur har du också för idag är det ännu mer hysteriskt än igår, just nu kostar det 8,18 kronor/litern.
Linnea: Nä, men vi får hoppas det inte drabbade någon fattig.... Jag kan inte låta bli att sätta in notan här så ni kan plutiflisera £ med 13.733 för att få svensk valuta så ni kan förundras lite....
Alisandali: Då vill jag se en krognota från den nyöppnade krogen Movida i London. Notan ska vara på över 29.000 £ ..... När ni väl hittar den så kan man ju konstatera att en Red Bull kostar sisådär 69 skr styck......huha...
Spel på hyfsat hög nivå på fyran just nu. Henkrik Zetterberg, Felix Herngren och lite annat löst folk härjar lös i "Hold´em". Zäta plockade in en "all in" mot Herngren nyss med 64.000 i potten. Treevligt... ;)
Hm, var ligger det där Trollhättan? Jag tänkte sluta vid fyratiden eftersom det är fredag och ligger det inte allt för långt bort i obygden så kan jag nog vara där kvart över, ungefär.
Välkommen till Trollhättan! Men ungefär vilken tid kommer du? Jag får ju stanna kvar på jobbet och bjuda på kaffe och smörgås. Jag vet att det är lite snålt med bara smörgås men...
Jag var och tankade där idag, hade rekord många bilar före mig i kön, på ett ungefär var det 24 bilar. Jag betalade 8,24 kr/litern, så det var faktiskt värt att att stå och vänta på sin tur.