Café

Grupper · 50802 inlägg · 1049 ämnen
« · 571710 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Roliga länkar
Salle:
Den är fin. Dock bara i uppvisningsstuk.
Skulle vilja se den i en riktig match... ;0)

Nu blir det fotboll...

Sv: Hitta bilden!
Eftersom ingen önskar en ny bild så tar jag mig friheten att önska en ny bild. Är det nån som kan fixa: Billyjojimbobs elitloppsvinst 1992

Metal Guru: Också en variant på [url=www.danerd.com/Show.php?vid=415]snyggt mål[/url]

Metal Guru: Det där är en klassiker. Så går det när det är tjejer som kör. Det är nämligen en kvinnlig pilot på den Hkp:en om jag fattat rätt.

Jag är fast åsså. :-)

Salle:
Fan. Har fastnat på den där siten.
Här är ett fint klipp av ett, eh dyrt tilltag...

Robban: Med tanke på kommentatorernas ivriga tillrop. Ja Publiken osså.
[url=www.danerd.com/Show.php?vid=426]http://www.danerd.com/Show.php?vid=426[/url]

Dragan 2k: Jävla mesar. Lite små knuffande är väl inget slagsmål.

Metal Guru:LOL!!! Killen som i slutsekunderna av filmen åker utanför motståndarbåset och gör "kycklingvingar" har bra självförtroende. Undra om det var han som följde efter sin opponent in i samma bås några klipp tidigare.

Dragan 2k:
Det ser ut att vara Färjestad ni möter...

Metal Guru: Nyss hemkommen från en korpmatch i hockey. De blev lite tungt med slagsmål i hockeymatchen. De försökte och fösökte med Dragan och company gav svar på tal.

Ni kan se lite matchbilder via länken.

Salle:
Undrar om dom har AC, eller om man köpt snikvarianterna utan?

Om man hade Pengar (abidabi dabi jabi dabi dabi dabi doo)...

Så räcker inte ens dom när det kommer till detta.

[url=funmansion.com/html/A-Home-Fit-For-A-Sheikh.html]Sista bilden med 12 BMW, 2 Mercor samt 2 Bentley[/url] är väl en 10 millar eller så.

Sv: skjut mä!!!!!!
Sannes:
Jag har varit offline till förmån för Granvallen, där jag sett två junislag, varav mitt fick göra 11 mål.

65selander: 

Äh, här laddas det inte till något Råsunda men däremot till Hjällbovallen, gratis buss avgår om tre timmar.

willysson: uppladdningen inför avfärden mot Råsunda börjar nu med ett stycke Vestfyen Classic samt Trance Energy DVD samt en j-a massa bas.

Metal Guru: det är fan sant det, men jag ska ner till grannen nu snart få en kopp kaffe, äta sen ladda om till fotbollen...

I morgon är en annan dag!

willysson:
bör väl lägga till en fet ;0) åkså.

willysson:
ett säkert ålderstecken; du klarar inte ens av att härja EN dag i rad...

Metal Guru: haha, ja så här trasig var det länge sen man var:)

det låter som om willysson: har tecknat avtal med en handfull kopparslagare, så här på lördagsförmiddagen..?

skjut mä!!!!!!
En kväll med Errols, och 3000 mindre på fickan kan göra vem som helst halvdöd..

Men som en stor man sa, Rock `n Roll!!

Frisco: Givetvis det var rätt direkt. Antar att jag måste säga det annars vågar väl ingen fortsätta.

Friman SR: claesw har ju en klockren bild.

Stigsson: Här har du en målvakt med några landskaper på jobbet i sportbranschen.....dock ej i hockey vad jag vet....

claesw: Annars bör du här finna en f.d landslagsmålis i sin nuvarande sysselsättning.....hehe...;-) Märk nu f.d....

claesw: Hmmmm, nuvarande??? Ser mer ut som assisterande???? För inte tränar han väl målvakter i fin sponsorkostym??? Om det nu är det han gör nu???? Vad vet jag?????

Stigsson:

Selina: Jag vill se en före detta landslagsmålis i sin nuvarande yrkesutövning.

Stigsson: Haha...var väl kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mej. Men visst, önska!=)

Selina: Här är en REJÄL seriekrock.

Herminator: Om den dög vill jag se en bild på en seriekrock. Gärna en rejäl!

Herminator: Ser ut som en avslutning på dansnummret iofs...

Alisandali: Önskar en bild på de tre Norrlands-sönerna i Pistvakt.
Gärna under ett dansnummer.

Herminator: Tack för det , önskningen är din.

Alisandali: Jimi kommer här!

Alisandali: Det skulle ju vara bättre om man kom ihåg att skicka med länken.

Alisandali: Eftersom det gått 24 timmar och ingen bild så lägger ut den själv då.
Och önskar nått mycket lättare , en bild på Jimi Hendrix.

Metal Guru: Har skivan , men det var nog minst 20 år sen man lyssnade på den . Kände igen textraderan , men det satt långt bak i bakhuvudet.

Då vill jag se en bild på en uterink i Växjö.

Alisandali:
Träff i kryssare, träff och sänkt.
Visst är det Alice Cooper's konceptplatta "Welcome to my Nightmare" jag var ute efter, och det var det lilla talade introduktionen till Black Widow jag använde som anspelning:

länk till fullständigt texteri.

"...You know what I think I love the most about her is her inborn need to dominate, possess. In fact, immediately after the consummation of
her marriage to the smaller and weaker male of the specie, she kills and eats him.
Oh, she is delicious - and I hope he was."

Metal Guru: Chansar på att det är den du är ute efter, men orkar in kolla texterna . Så det kan ju vara helt galet också .

"...omedelbart efter hennes giftermål med den mindre och svagare hanen av denna art, så dödar hon och äter honom - oh, she is delicious...
and I hope he was!"

Vi pratar rockopera, men det visste vi inte då.

Salle: Ohhhh... Grrrrrr..... The Cure! Många nämner Depeche Mode. Jag säger Cure. Yeah. Lekstuga med DM!

Salle:
Nope.

Metal Guru: My Bad.

Eventuellt menar du The Cure & Lullaby och då såg singelomslaget ut så här.

[bild]hitparade.ch/cdimages/the_cure-lullaby_s.jpg[/bild]

Salle:
Jag önskade redan 21:22, och jag sörjde inte ens en minut.

Metal Guru: Nu har du fått sörja i 30minuter. Dags att träda in på rätt tråd igen.

Önska!

« · 571710 · »