Reglerna säger "Bilden man efterfrågar får inte vara omöjlig, (t ex att begära en bild på något som inte finns eller på något som bara en själv kan ha tillgång till)."
Google Earth är ett freeware och tillgängligt för alla. Därför är det inga problem för någon att göra så som Bafucin gjorde. Med andra ord inget fusk eller regelbrott.
Herminator: tjiisus vilken otäcking. Jag satt och våndades med fredrik så att jag tillslut slutade andas. Morgongängets avmaskering räddade livet på mig med nöd o näppe :-o
Per HApps: Fusk vet jag väl inte om det är , man kanske kan säga att jag var lite smart istället . Då vill jag se en bild på en lp-skiva , Taste första lp från 1969 .
Bafucin: Det där är ett valspar som företaget MH sålde, det jag efterlyser är en produkt som en anställd "uppfann" på sin fritid. Jag kan säga så här, att han tänkte till hur lagret skulle vara placerat.
Frisco:
Reglerna säger "Bilden man efterfrågar får inte vara omöjlig, (t ex att begära en bild på något som inte finns eller på något som bara en själv kan ha tillgång till)."
Google Earth är ett freeware och tillgängligt för alla. Därför är det inga problem för någon att göra så som Bafucin gjorde. Med andra ord inget fusk eller regelbrott.